Konaklamanın Geleceğini Bugünden Güçlendirmek

Oteller ve restoranlar, günümüzün sürekli değişen pazarında, yaşlanan eski sistemlerden artan maliyetlere kadar birçok zorlukla karşılaşıyor. Hızla gelişen tüketici beklentileri - giderek artan bir şekilde yeni dijital özellikler tarafından yönlendiriliyor - markaları daha fazla hız, kolaylık ve kişiselleştirme sunmak için zorluyor.

Bir 2020 anketinde, müşterilerin %62'si restoran seçmenin bir numaralı nedeni olarak kullanım rahatlığını gösterdi.1 Bir otel araştırmasında, yüzde 78'den fazlası yalnızca kişiselleştirilmiş tekliflerle ilgileneceğini iddia etti.2

Bu tür müşteri beklentilerini karşılamak için teknoloji her zamankinden daha fazla hayati önem taşıyor. Öncü teknoloji iş ortaklarından oluşan canlı bir ekosisteme sahip kendini kanıtlamış bir yenilikçi olan Intel, doğru türde analiz ve yapay zekayı (AI) tam olarak ihtiyaç duyulan yere koymanıza yardımcı olur. Bu da operasyonların gelişmiş bir görünümü, daha fazla müşteri sadakati ve güvenliği, otomasyon yoluyla daha fazla verimlilik ve müşterileriniz için genel olarak daha iyi bir deneyim anlamına gelir.

E-kitabı okuyun ›

Konaklama Müşteri Hikayeleri

Restoran Müşteri Hikayeleri

Ürün ve Performans Bilgileri

1Deloitte anketleri, Aralık 2019 ve Haziran 2020.