Konaklamanın Geleceğini Bugünden Güçlendirmek
Oteller ve restoranlar, günümüzün sürekli değişen pazarında, yaşlanan eski sistemlerden artan maliyetlere kadar birçok zorlukla karşılaşıyor. Hızla gelişen tüketici beklentileri - giderek artan bir şekilde yeni dijital özellikler tarafından yönlendiriliyor - markaları daha fazla hız, kolaylık ve kişiselleştirme sunmak için zorluyor.
Bir 2020 anketinde, müşterilerin %62'si restoran seçmenin bir numaralı nedeni olarak kullanım rahatlığını gösterdi.1 Bir otel araştırmasında, yüzde 78'den fazlası yalnızca kişiselleştirilmiş tekliflerle ilgileneceğini iddia etti.2
Bu tür müşteri beklentilerini karşılamak için teknoloji her zamankinden daha fazla hayati önem taşıyor. Öncü teknoloji iş ortaklarından oluşan canlı bir ekosisteme sahip kendini kanıtlamış bir yenilikçi olan Intel, doğru türde analiz ve yapay zekayı (AI) tam olarak ihtiyaç duyulan yere koymanıza yardımcı olur. Bu da operasyonların gelişmiş bir görünümü, daha fazla müşteri sadakati ve güvenliği, otomasyon yoluyla daha fazla verimlilik ve müşterileriniz için genel olarak daha iyi bir deneyim anlamına gelir.
Podcast'lerimiz ve Web Seminerlerimiz Aracılığıyla Müşteri Deneyimlerinde Dijital Dönüşümü Keşfedin
Müşteriler perakende, bankacılık, konaklama ve diğer müşteriye dönük sektörlerde daha kolay ve daha ilgi çekici deneyimler talep ediyor. Uçta dijital yeniliğin nasıl yeni ve tamamen bağlantılı bir müşteri yolculuğu oluşturduğunu görmek için web seminerlerimize ve podcast'lerimize göz atın.
Otel Konuk Deneyimini Dönüştürme
Oteller, sağlık ve veri güvenliğine artan ilgiden modern işlemlere ve daha kapsamlı deneyimlere kadar değişen müşteri beklentilerini ele alırken, potansiyel olarak birçok lokasyonda yeni akıllı çözümleri nasıl ölçeklendirecekleriyle mücadele ediyor. Standardizasyon eksikliği, sistemin birlikte çalışabilirliğini sınırlayan ve kesintisiz, kişiselleştirilmiş deneyimler sağlamak için kritik öneme sahip verilerin paylaşımını kısıtlayan, süregelen bir zorluk olmuştur.
Intel ve iş ortağı ekosistemi, konukların ve personelin farklı teknoloji temas noktaları aracılığıyla tesis genelinde sorunsuz bir şekilde etkileşime geçmesine ve işlem yapmasına yardımcı olmak için önceden onaylanmış çözümler sunar. En yeni Intel® mimarisi ile desteklenen oteller, gelişmiş sürükleyici konuk deneyimleri ve iyileştirilmiş operasyonel verimlilikler için bir dizi heyecan verici fırsat sunar.
Konaklama Müşteri Hikayeleri
MEININGER Otelleri, Misafirlerin Konaklamalarını Yeni Sunucularla Geliştiriyor
MEININGER Otellerinin temel uygulamaların performansını iki katına çıkarmak ve misafirlere olağanüstü, gelişmiş hizmet sunmak için sistemlerini nasıl modernize ettiğini okuyun.
Sinclair, İlk Tamamen Dijital Otel Deneyimini Sunuyor
Sinclar ve Intel'in Nesnelerin İnterneti (IoT) ekibinin, operasyonları dönüştürmek ve konuk deneyimini geliştirmek için nasıl yenilikçi teknoloji geliştirdiğini öğrenin.
Konaklama Kullanım Senaryoları
Intel'in yeni bir operasyonel verimlilik ve konuk deneyimleri çağının yolunu açmak için uzmanlığını, çözümlerini ve ekosistemini nasıl kullanabileceğine dair örnekleri keşfedin.
Etkileyici Deneyimler Sunun
Hibrit toplantı özelliklerinden ve kullanışlı akıllı park yerinden teslimat robotlarına ve eğlenceye erişime kadar kusursuz misafir hizmetleri oluşturun.
Konaklamayı Basitleştirin ve Kolaylaştırın
Konuklara self-check-in kiosklarından akıllı otomatlara kadar sorunsuz, self servis bir deneyim seçeneği sunarak hız ve basitlik sağlamak için Yapay Zeka gibi yenilikleri entegre edin.
Deneyimi Kişiye Göre Uyarlayın
Giriş/çıkıştan havuza bakan oda tercihine kadar elde edilen konuk tercihlerini analiz etmek için yapay zekayı kullanın ve kişiselleştirilmiş bir deneyim için sadakat verilerini entegre edin.
Konukları ve Verilerini Güvende Tutun
Konukların verilerinin korunması ve konaklamalarının keyfini çıkarmaya odaklanabilmeleri için standartlara uygunluğu sağlamak amacıyla dijital güvenlik geliştirmelerini entegre edin.
Restoranlar Müşteri Etkileşimini Yeniden Tasarlıyor
Yemek dağıtım platformları ve inceleme siteleri gibi üçüncü taraf web siteleri ve uygulamaları, müşteri deneyimini kolaylaştırmak için restoranlara baskı yapıyor. Artan işçilik maliyetleri, yeni operasyonel verimlilik arayışlarını hızlandırıyor. Altyapı ve birlikte çalışabilirlik engelleri, üretkenliği artırmak, maliyetleri korumak ve hizmeti iyileştirmek için işin vitrini ve mutfağı arasında daha sorunsuz bağlantılar gerektirir.
Intel, günümüzün benzersiz zorluklarını karşılamanıza yardımcı olmak için derin deneyimi ve geniş çözüm portföyünü sunar. Intel, sistem performansını artırmanıza, daha azıyla Do More ve yeni araçları hızlı bir şekilde devreye almanıza olanak tanıyarak, müşteri deneyimine dayalı restoranlar için bir geleceği destekler.
Restoran Müşteri Hikayeleri
Burger King, Yapay Zeka ile Deneyimini ve Satışı Artırıyor
Burger King'in yalnızca sipariş davranışını değil aynı zamanda hava durumu, zaman ve konum gibi bağlamsal bilgileri de dikkate alan özelleştirilmiş tavsiyeleri geliştirmek için yapay zekayı nasıl kullandığını öğrenin.
Burger King recommender hakkında bilgi edinin ›
QSR teknolojileri hakkında daha fazla bilgi edinin ›
Lee'nin Ünlü Tarifli Tavuk Restoranı Arabaya Servis Hizmetini Otomatikleştiriyor
Lee'nin Ünlü Tarifi Tavuk Restoranı'nın servisi hızlandırmak ve arabaya serviste bekleme sürelerini kısaltmak için etkileşimli yapay zekayı nasıl kullandığını öğrenin.
Crown Coffee’nin Robot Baristası Siparişinizi Asla Yanlış Almaz
Crown Coffee'nin çevrimiçi siparişleri alan, kahve yapan ve servis eden ve alış verişi tamamlayan yeni robot baristası hakkında bilgi edinin.
Restoran Kullanım Durumları
Intel'in mutfaktan müşteri deneyimine kadar operasyonları geliştirmenize yardımcı olmak için yeni ve gelişmekte olan çözümlerden yararlanabileceği bazı yolları göz önünde bulundurun.
Mutfağı Kolaylaştırmak İçin Otomatikleştirin
Pişirme süreci verimliliğini, temizliği ve yemek hazırlama kalitesini artırarak yeni operasyonel faydalar elde etmek için otomayon, bilgisayar görüşü ve robotik kullanın.
Arabaya Servis Verimliliğini Artırmak için Dijitale Geçin
Etkileşimli kiosklar, satış noktası (POS), dijital menüler ve temassız çözümler ile restoran sipariş hızını, doğruluğunu ve bilet boyutunu artırmak için yapay zeka ve ses otomasyonunu kullanın.
Görüşlerinizin Değerini En Üst Düzeye Çıkarın
İşlemleri dijital olarak yönetmek, talep tahminlerini hedef mesajlaşma içeriğini iyileştirmek için tahmine dayalı analiz, dijital tabela ve yapay zeka teknolojili bağlı kamera sistemlerini birleştirin.
Teslimatı Hızlandırmak için Robotik'e Dokunun
Teslimat süresini hızlandırmak, daha yüksek değerli görevler için serbest personel sağlamak ve iş gücü eksikliği ve artan maliyetleri yönetmek için temassız işlemler ve robot teknolojisini sunun.
Daha Fazla Konaklama ve Restoran Kaynakları
Oteller ve restoranların nasıl giderek daha fazla ilgi çekici, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri sunabildiği hakkında daha fazla bilgi edinin.
Self-Servis Kiosklar ile Sadakat Kazanın
Self servis kiosklarla konukların kuyruktan çıkmalarına izin verin ve personeli daha değerli görevler için serbest bırakın.
Dijital Tabela ile Kolaylığı Artırın
En yeni teklifleri ve bilgileri paylaşırken dikkat çekmek için dijital tabela ve dijital menü panoları ekleyin.
Satış Noktası ile Geliri Artırın
Modern POS sistemleri, sipariş değerlerini ve geliri artırmak için performans, güvenilirlik ve özellikler sağlayabilir.
Bir Sonraki Konaklama veya Restoran Projenizi Hayata Geçirmek İçin Bizimle İş Ortaklığı Yapın
Otel veya restoranınızdaki müşteri deneyimini yükseltmenize yardımcı olabilmemiz için proje ihtiyaçlarınız hakkında bize daha fazla bilgi verin.