En Yeni Restoran POS Sistemiyle Daha İyi Hizmet

Büyümenizi desteklemek için tasarlanmış satış noktası (POS) sistemleriyle müşterilere hızlı hizmet sunun.

Restoran POS Sistemlerini Kullanıma Sunma:

  • Müşterilerin hızlı, sorunsuz ve hassas sipariş deneyimi beklentisi, restoran POS sistemlerinin geleceğini belirliyor.

  • POS sistemi, işletmenizin ihtiyaçlarını desteklemeli ve müşterilere bireysel tercihlerine göre etkileşim kurma imkanı sunmalıdır.

  • Intel® teknolojili platform, birden çok sistemi yönetmenizi sağlar ve birden çok istemci cihazını çalıştırmanın zorluklarını gidermenizi sağlar.

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT

Intel® Core™ işlemcili restoran POS sistemleri; sipariş değerlerini yükseltmek ve kazancı artırmak üzere performans, güvenilirlik ve gelişmiş özellikler sunmak için tasarlanmıştır. Daha kısa sıralar ve daha ilgi çekici deneyimler sayesinde müşteri sadakati kazanılır ve daha fazla sipariş alınır.

Restoran POS Değeri

Restoran satış noktası (POS) sistemlerinde daha önceleri sunucuların merkezi terminale gidip gelmesi veya hızlı servis veren bir restoranda (QSR) sipariş almak için tezgahın başında durması gerekirdi. Günümüzdeki restoran POS sistemleri, masaüstü POS çözümlerinden self servis kiosklara uzanan esnek temas noktalarında çalışıyor. Yeni restoran POS sistemi türleri sayesinde şunlar kolaylaşmıştır:

  • Müşteri deneyimlerini geliştirmek. Müşteriler, harika hizmet sağlayan şirketlere ortalama %70 daha fazla harcama yapıyor.1 Doğru restoran POS sistemi, müşterilere aradıkları kullanım rahatlığını sağlayarak müşteri sadakati kazanır.
  • Yeni menü öğelerini çok daha kolayca tanıtmak. Müşterilerin kendi siparişlerini verdikleri kiosklar gibi POS self servis temas noktalarıyla menüleri güncel tutmak ve yeni öğelere dikkat çekmek daha kolaydır.
  • Müşterilerin tekrar gelmesini sağlayacak sadakat özellikleri sunmak. ABD'deki müşterilerin çoğu (yüzde 65) en az bir restoranın bağlılık programına üyedir.2 POS sistemleri, müşterilerin tekrar gelmelerini sağlamak için müşterileri sadakat programlarına kolayca bağlar.

Kısacası, en yeni restoran POS sistemleri, müşterilerle marka arasında güçlü bağlar kurar. Bunun karşılığında müşteri sadakati ve gelecekte daha fazla kazanç sağlanır.

Doğru Restoran POS Sistemini Seçme

Restoran faaliyetlerinin sorunsuzca sürdürülmesi için doğru POS sistemini seçmek önemli bir karardır. En yeni POS form faktörleri, tarz ve karmaşıklık açısından çeşitlilik gösterir. Restoran tezgahındaki hepsi bir arada sistemlerden müşterilerin kendi siparişini verdiği self servis kiosklara kadar her şeyi kapsar. Bu sistemlerin hepsi aynı amaçla tasarlanmıştır: müşteri deneyimini geliştirmek.

Restoran POS Sistemleri
Masaüstü POS Bu sistem genellikle bir bilgisayarda çalışır ve kredi kartı okuyucuları ya da makbuz yazıcıları gibi çevre birimleriyle entegre edilebilir. Mobil POS sistemleri kullanımda olsa da restoran sektöründe masaüstü hala önemli bir role sahiptir.
Hepsi bir arada POS Bu sistemlerde dokunmatik ekranlı monitörlere sahip bilgisayarlar bulunur. Hepsi bir arada çözümler; kart okuyucular, makbuz yazıcıları, yazılım ve diğer teknolojilerle kolayca entegre edilmek üzere tasarlanmıştır.
Müşterilerin kendi siparişlerini verdikleri kiosklar Dijital kiosklar konukların geniş bir dokunmatik ekran üzerinden siparişleri kişiselleştirmesini, sipariş vermesini ve ödeme yapmasını sağlar.

Restoranların, özellikle QSR'lerin, müşterilerin kendi siparişlerini verdikleri kiosklara önem vermesinin özel bir nedeni vardır. Restoran müşterilerinin dörtte biri geçtiğimiz üç ay içinde kiosk kullanarak sipariş verdiğini belirtti. Bu müşterilerin çoğu kiosk hizmeti sunan restoranlara daha sık gideceğini söyledi. 3

Müşteriler, harika hizmet sağlayan şirketlere ortalama %70 daha fazla harcama yapıyor.¹

Müşterilerin Kendi Siparişlerini Verdikleri Kiosklar

Müşterilerin kendi siparişlerini verdikleri kioskların bulunduğu QSR'lerde, sipariş verme, yiyecek tercihlerini kişiselleştirme ve ödeme yapma işlemleri hızlıca halledilir ve uzun sıralarda beklemeye gerek kalmaz. Bu kiosklar, artan müşteri memnuniyeti ve bazı durumlarda daha yüksek kazanç gibi somut sonuçlar sunmaktadır. Örneğin, kiosk kullanan müşterilerin tatlı sipariş etmesi iki kat daha olasıdır.4 Ayrıca self servis sipariş verilen kiosklarda, toplam sipariş değerinin %20 ila %30 oranında arttığı görüldü.5

Kiosklar sayesinde ayrıca çalışanlar üzerindeki yük azalır ve çalışanlar, sıkıcı ve tekrarlı görevleri yapmak yerine gerçek zamanlı müşteri ihtiyaçlarını karşılamak için elçi görevi görürler.

Müşterilerin kendi siparişlerini verdikleri kioskların bir sonraki neslinde, yeni özelliklerin sunulması amacıyla kameralar ve yapay zeka özellikli görüntü işleme bir araya getirilecektir. Örneğin, kiosk bir müşterinin kızdığını veya sinirlendiğini algılayıp müşteriye yardımcı olması için çalışanı uyaracaktır. Intel® Distribution of OpenVINO™ araç seti, görsel denetimin etkinleştirildiği özelliklerin interaktif kiosklara entegre edilmesini kolaylaştırır.

Restoranlar İçin Bulut POS

Modern POS sistemlerini çoğu, daha faal hizmetlerin desteklenmesi için çevrimiçi ve fiziksel restoran deneyimlerinin bir karışımını sunan bulut bilgi işlem özelliği içerir. Bulut tabanlı uygulamalar mobil POS veya ince istemci cihazlarından çalışır, yazılım güncellemeleri otomatik olarak tüm cihazlara gönderilir. Eski sistemlerle karşılaştırıldığında bulut tabanlı uygulamalar genellikle daha uygun maliyetlidir ve farklı cihazlardan ve konumlardan erişim ve güncelleme daha kolaydır.

Yazılım ve POS

Restoranların gelecekteki büyümelerinin önemli bir kısmı, mobil satın alımlar ve üçüncü taraf teslimat hizmetleri gibi yerleşke dışı siparişlerden karşılanacaktır. Hem bulutta hem de yerleşke içinde sağlam temellere sahip teknoloji sayesinde, mutfak görüntüleme sistemine yönelik olarak tüketicinin mobil cihazıyla restoran POS sistemi arasında menü senkronizasyonu ve sipariş yönetimi kolaylaşacaktır.

Restoran POS yazılımı; masa yönetimi, sipariş yönetimi ve diğer yazılımlarla bir arada kullanılabilir. Bu uygulamalar, sanallaştırma ve kapsayıcılar üzerinden ek donanım veya entegrasyon gerekmeksizin aynı POS cihazlarında daha kolay çalıştırılabilir.

Intel® Teknolojili Restoran POS Çözümleri

Intel® Core™ işlemciler, sabit terminallerden self servis sipariş verilen kiosklara kadar geniş bir POS form faktörü yelpazesini desteklemek için ihtiyaç duyulan performansı ve güvenilirliği sunar.

Intel vPro® platformundaki işlemcilerle, donanımla güçlendirilmiş güvenlik özellikleri ve uzaktan yönetim özellikleri de elde edersiniz.

Müşterilerin hızlı hizmet ve daha kolay ödeme seçenekleri beklentileri devam edeceğinden Intel, kolaylaştırılmış kullanımlar ve güvenilir iş ortağı çözümleriyle restoranlardaki dijital dönüşümü destekleyecektir.

Restoran POS Sisteminizi Hayata Geçirmek İçin Bizimle Çalışın


Çözümünüz için en uygun Intel® teknolojisini bulmamıza yardımcı olmak için BT projeniz hakkında bize daha fazla bilgi verin.

Restoranlar İçin Sunulan Çözümleri Keşfedin

Trendler, kullanım senaryoları ve restoranların daha iyi ve daha hızlı hizmet sunmasını sağlayan teknolojiler hakkında daha fazla bilgi edinin.

Konaklama ve Restoran Teknolojisi

Analizler ve Nesnelerin İnterneti'nin (IoT) daha akıllıca kullanımı konusunda Intel'in restoran ve otellere nasıl güç verdiğini öğrenin.

Daha fazla bilgi edinin

POS Türleri

Daha önce hiç olmadığı kadar POS sistemi seçenekleri var. İşletmenize hangisinin uyduğunu görün.

Okumaya devam edin

POS'un Geleceği

Restoranlar ve diğer işletmeler, dijital ve fiziksel deneyimleri bir araya getiriyor; POS sistemlerinin yeni nesli tüm bu deneyimlere destek sağlayacak.

Keşfedin

QSR Teknolojisi

QSR'ler için sırada ne olduğunu ve Intel teknolojilerinin müşteri deneyimlerini geliştirmeye nasıl yardımcı olacağını keşfedin.

Okumaya devam edin

Kiosk Teknolojileri ve Çözümleri

Intel® teknolojilerine sahip kiosk çözümlerinin deneyimleri nasıl dönüştürdüğünü, kolaylığı nasıl artırdığını ve nasıl yeni deneyimler şekillendirdiğini keşfedin.

Kioskları keşfedin

Bildirimler ve Uyarılar

Intel® teknolojilerinin özellikleri ve avantajları, sistem yapılandırmasına bağlıdır ve etkinleştirilmiş donanım, yazılım ya da hizmet aktivasyonu gerektirebilir. Performans, sistem yapılandırmasına bağlı olarak değişir. Hiçbir ürün veya bileşen mutlak güvenlik sağlayamaz. Sistem üreticinize veya satıcınıza danışın ya da https://www.intel.com.tr adresinden daha fazla bilgi edinin.

Anlatılan maliyeti azaltma senaryoları, belirli bir Intel® işlemcili ürünün, belirtilen durumlarda ve yapılandırmalarla, ileride maliyetleri nasıl etkileyebileceğine ve maliyet tasarrufu sağlayabileceğine örnekler vermeyi amaçlamaktadır. Koşullar değişebilir. Intel, herhangi bir maliyet ya da maliyet düşüşü garantisi vermez.

Intel üçüncü taraf verilerini kontrol etmez veya denetlemez. Bu içeriği incelemeniz, başka kaynaklara danışmanız ve referans alınan verilerin doğru olup olmadığını onaylamanız gerekir.

Intel, Intel logosu ve diğer Intel markaları, Intel Corporation veya bağlı kuruluşlarının ticari markalarıdır.

Diğer adlar ve markalar başkalarının mülkiyetinde olabilir.

© Intel Corporation

Ürün ve Performans Bilgileri

1"Good Service Is Good Business: American Consumers Willing to Spend More with Companies That Get Service Right, According to American Express Survey," American Express. https://www.businesswire.com/news/home/20110503005753/en/Good-Service-is-Good-Business-American-Consumers-Willing-to-Spend-More-With-Companies-That-Get-Service-Right-According-to-American-Express-Survey.
2 “Tüketiciler Bağlılık Programları Hakkında Gerçekte Ne Hissediyor,” Forrester. www.oracle.com/us/solutions/consumers-loyalty-programs-3738548.pdf.
3 “Kişisel Sipariş Kioskları Sonunda Fast Food Pazarında Bir Yer Ediniyor,” Tilster. https://www.tillster.com/press-news/2019/8/5/self-order-kiosks-are-finally-having-a-moment-in-the-fast-food-space.
4 Montgomery, A. J., 2017. “McDonalds CEO Using Zivelo Kiosk” blog post, ZIVELO, a Verifone Company, July 6, 2017.
5 "2018 Retail Research Report," BRP Consulting. https://www.prweb.com/releases/2018/05/prweb15505860.htm.