Bankacılık ve QSR'de Dijital Kiosklar İçin Örnek iş Olayı Oluşturma1

Intel, Sistem Entegratörlerinin (SIS) Aşağıdaki Özelliklerde Kiosklar Sunmalarına Yardımcı Olmak için Bir Dijital Kiosk Çözümü Sağlayıcıları Ekosistemi ile birlikte Çalışır:

  • Ölçeklenebilir: Intel® Distribution of OpenVINO™ araç kiti kullanarak geliştirilen çözümler, ölçeklenebilir bilgisayar görüşü ve yapay zeka özelliklerini sunmak için her Intel platformuna kurulabilir.

  • Güvenilir: Intel vPro® teknolojisi ile kiosklar çevrimiçi bağlantıda kalır ve hemen hemen her yerden daha güvenli erişim sağlarlar.

  • Etkileyici: Intel® teknolojisi ile dokunma, ses ve mimik kontrollerinin tümü mümkündür.

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT

Şiddetli rekabetçi bankacılık ve hızlı servis restoranı sektörlerinde, self servis kioskları geniş bir yelpazede fayda sağlar. Bu makalede, kioskların sundukları önemli fırsatlar ve sistem entegratörlerinin bunları müşterilerine nasıl açıklayabilecekleri açıklanmaktadır.

Şiddetli rekabetçi bankacılık ve hızlı hizmet restoranı (QSR) ortamlarında, inovasyonu kucaklamak için yeterince cesur olmak sıklıkla rekabetin önünde kalmanın en iyi (veya tek) yoludur. Bu nedenle, müşterilerinizin işe yönelik teknoloji yatırımına hazırlanmalarına yardımcı olmak, herhangi bir projede önemli erken bir adımdır. Ancak, kuruluşta daha önce denenmemiş veya kanıtlanmamış yepyeni bir yaklaşım olduğunda, şüphecilerin kazanılması zor olabilir.

Self servis kioskları odaktaki olaydır. Daha önce kullanmamış işletmelerde, bunları tanıtmak, henüz hiçbir girişimde bulunmamış finans veya iş birimi yöneticisi için karmaşık ve pahalı görünebilir. Bunları kullanımını sağlamak için, bu yatırımın yaratacağı güçlü dönüşe ve bütçeyi pozitif olarak etkilemeye dair yolları keşfetmek ve vurgulamak için savunucularınız ile birlikte çalışmanız gerekecektir. Kioskların potansiyel avantajları çok geniş yelpazededir ve müşterinizin organizasyonunda etkili olabilecek avantajlar, müşterinin iş zorluklarına ve ortamına dayalı olacaktır. Self servis kiosklarının işletmenin heyecan duyacağı gerçek değeri QSR'lere ve bankalara nasıl sunabileceklerini keşfedelim.

Geliri ve Pazra Genişlemesini Desteklemek

Self servis kiosklarının uygulanmasına ilişkin birinci ve belki de en güçlü argüman, onların geliri artırma potansiyelidir. Örmeğin Yemek siparişi için kioskların uygulandığı QSR'ler;2, müşteriye deneyimleri konusunda daha fazla seçim ve kontrol verilmesi nedeniyle ortalama yüzde 30 oranında artış bildirmektedir. Pek çoğu fiziksel kapsamını azaltmak için baskı altında olan bankalar için, kiosklar fiziksel bir şube açılışıyla ilgili tüm pahalı genel giderlere yatırım yapma ihtiyacı olmadan müşterilerin yeni konumlara erişmelerine fırsat sunmaktadır.

Müşteri Deneyimini Geliştirin

Herhangi bir QSR yöneticisi, müşterilerini restoranından ne kadar hızlı geçirebilirse, o kadar iyi olacağını bilir. QSR'lerin potansiyel kârını artırırken, müşteri için daha kolaylaştırılmış ve memnun edici bir deneyim sağlar. Bu, yoğun banka şubelerinde önemli olmasının yanı sıra güvenli, amaca uygun ve verimli hizmetleri sunma ihtiyacıdır. Kiosklar hızlı, otomatik sipariş alımlarını ve tamamlamaları veya self-servis bankacılığı destekler. Bu, müşterilerin satın alma ve işlem süreçlerini daha hızlı geçmelerine imkan tanır; aynı zamanda QSR'lerin ve bankaların müşteri katılımını iyileştirmelerine de yardımcı olur.

*Asya Pasifik, Latin Amerika, ve MEA gelişen pazarlarında, BFSI ve perakende sektörlerinde interaktif sistemlerin artan kabulünün, tahmin dönemi boyunca pazarın önemli büyüme etkenleri olarak ortaya çıkması beklenmektedir. Satış temsilcileri ile etkileşime geçme ihtiyacı olmadan alışveriş yapma tercihinin artmasının, pazarı daha da fazla desteklemesi öngörülmektedir. Pek çok banka, özellikle kırsal alanlar gibi yeni gelişen bölgelerdeki dijital olarak gelişmiş bankacılık altyapısının eksikliğini, operasyonlarını genişletmek ve daha geniş bir tüketici tabanına etkili biçimde hizmet vermek için kiosklar gibi uygun maliyetli çözümlerle avantaja dönüştürmektedir.

Global Interactive Kiosk Market Size 2019-2025, Grand View Research, Ocak 2019

Çapraz Satışı Artırın

Self servis kiosklara güç veren akıllı sistemler, müşterilere mevcut seçimleri veya koşulları ile en iyi şekilde çalışabilecek ek ürünler veya hizmetler hakkında proaktif öneriler sunabilir. Örneğin bir bankacılık kiosku kullanarak bir fatura ödeyen müşterilere, mobil uygulama yoluyla hizmetler veya daha yüksek bir harcama limitine sahip bir kredi kartı gibi avantajlar sunulabilir. Aynı zamanda, bir QSR'de bir yemek siparişi veren müşterilere bunu tamamlayan içecek veya tatlı seçenekleri sunulabilir.

Envanter Yönetimini Kolaylaştırmak

Kiosklar kullanılabilirliğe veya belirli bir ürün veya hizmetin olmamasına bağlı olarak bir müşteriye neler sunulabileceğini dinamik olarak değiştirmeyi mümkün kılarlar. Diyelim ki QSR'nizde belirli bir menü öğesinden çok fazla sipariş verdiniz: Kiosku, müşteriler ne sipariş edeceklerini düşünürken bu öğenin özel fırsat olarak öne çıkarılacağı şekilde güncelleyebilirsiniz. Bir şey biterse, bunu menüden çıkarmak ve hayal kırıklığı yaşayan müşterilerden kaçınmak da oldukça kolaydır. Bankacılıkta faiz veya döviz kuru oranlarında değişiklikler müşterilerin aldıkları hizmetlerde tutarlılık sağlayarak, tüm şubeler ve kiosk yerleri genelinde hemen uygulamaya geçilebilir.

Kaynak Alımı Geliştirin ve Genel Verimliliği Artırın

Kioskları bir QSR'de sipariş yönetimi veya bir bankada 'hesap bakiyemi kontrol et' gibi basit işlemler olmak üzere rutin ve işlemsel etkileşimleri yapmaları için kullanarak, müşterilerinizin en değerli kaynağını – saha personelini – rollerinin en değer yaratan yönlerine odaklanmaları için boşa çıkarın. Kiosklar, müşteriler bir şubeye varır varmaz öncelik belirlemesine yardımcı olurlar, böylece onların daha erken hizmet almalarını sağlar ve değerli zamanlarının en etkili biçimde kullanılmasını sağlayarak gereksiz beklemeyi önlerler. Bununla birlikte rutin görevlerden kurtulan çalışanlar müşterilerle proaktif biçimde ilgilenmeye daha fazla zaman ayırabilirler.

Müşterileri ve Şirket Verilerini Güvende Tutun

Müşteri ve işlem verilerini kullanan herhangi bir yeni teknolojiyi uygulandığında ortak kaygı, güvenliktir. Bir günde binlerce ödemeyi işleme alan QSR'ler ve müşterileri hakkında yüksek miktarlarda hassas veri tutan banklar risk alamazlar. Yamaların ve güncellemelerin hızlı ve evrensel olarak yapılması için tümleşik güvenlik özelliklerine ve uzaktan yönetim kabiliyetlerine sahip kioskları seçmek, bu gerekliliğin ele alınmasına yardımcı olabilir.

Bunlar, akıllı kioskların teknoloji inovasyonuna yapılan yatırımların müşterilerin hoşuna gidecek ve bütçede olumlu bir etki yaratacak dijital bir dönüşümün desteklenmesine yardımcı olabilmeleri gibi sadece birkaç örnektir. Müşterilerinizle, kioskların işleri için oyun değiştirici olma potansiyelini ortaya çıkarmak üzere birlikte çalışın.

İlgili Materyaller

Kioskları Kurmak için İhtiyacınız Olan Donanım

Seçtiğiniz dijital self-servis kiosk kullanım durumunuz için doğru donanımı belirleyin.

Daha fazla bilgi edinin

Dijital Kiosklar ve Müşteri Deneyimi

Self servis kioskların müşteri deneyimini geliştirmenize ve geliri artırmanıza nasıl yardımcı olabileceğini keşfedin.

Daha fazla bilgi edinin

Ürün ve Performans Bilgileri

1

Intel® teknolojilerinin özellikleri ve avantajları, sistem yapılandırmasına bağlıdır ve donanım, yazılım etkinleştirmesi ya da hizmet aktivasyonu gerektirebilir. Sistem yapılandırmasına bağlı olarak performansta farklılıklar görülebilir. Hiçbir ürün veya bileşen mutlak güvenlik sağlayamaz. Sistem üreticinize veya satıcınıza danışın ya da https://www.intel.com.tr adresinden daha fazla bilgi edinin.

2QSR Magazine – Study: Kiosk Demand on the Rise in Quick Service, https://www.qsrmagazine.com/technology/study-kiosk-demand-rise-quick-service