Self Servis Dijital Kioskları Kurmak İçin İhtiyacınız Olan Donanım1

Intel, Sistem Entegratörlerinin (SIS) Aşağıdaki Özelliklerde Kiosklar Sunmalarına Yardımcı Olmak için Bir Dijital Kiosk Çözümü Sağlayıcıları Ekosistemi ile birlikte Çalışır:

  • Ölçeklenebilir: Intel® Distribution of OpenVINO™ araç kiti kullanarak geliştirilen çözümler, ölçeklenebilir bilgisayar görüşü ve yapay zeka özelliklerini sunmak için her Intel platformuna kurulabilir.

  • Güvenilir: Intel vPro® teknolojisi ile kiosklar çevrimiçi bağlantıda kalır ve hemen hemen her yerden güvenli erişim sağlamaya yardımcı olur.

  • Etkileyici: Intel® teknolojisi ile dokunma, ses ve mimik kontrollerinin tümü mümkündür.

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT

Bankacılık ve hızlı servis restoranları sektörlerinde, self-servis kioskları, yüksek seviyeli müşteri beklentilerini karşılamaya yardımcı oluyor. Bu makale, sistem entegratörlerine kiosklara ilişkin önemli donanım değerlendirmelerini inceleyerek müşterilerine değer katmalarında yardımcı olur.

Bugünün mobil ve hiper bağlantılı dünyasında, müşteriler hızlı ve giderek daha fazla kişiselleştirilmiş hizmetler için çok yüksek beklentilere sahipler. Bu beklentileri karşılamak için bankacılık ve hızlı servis restoranı (QSR) sektörleri genelindeki kuruluşlar dijital self-servis kiosklarına dönüşüyor.

QSR'ler için, müşteri deneyiminden tedarik zinciri yönetimine kadar tüm bakımlardan rekabet etme baskısı, restoran faaliyetlerinin mümkün olduğunca kesintisiz ve verimli olması gerektiği anlamına gelir.

QSR zincirlerinin kendi konumlarına müşteri akışını mümkün olduğunca hızlı tutmaları ve diğer yandan da müşteri başına ortalama değeri desteklemeleri ve sipariş doğruluğunu sağlamaları gerekir. Müşteriler ayrıca çok geniş bir yemek kombinasyonu aralığı ve sunumları da beklerler.

Bankacılık sektörü ayrıca müşterilerin taleplerinde ve beklentilerinde sismik bir değişimle karşı karşıyadır.

Çevrimiçi ve mobil bankacılığın yükselişi çok sayıda fiziksel finansal kuruluş için oyun değiştirici olmuştur: müşteriler şimdi dijital olarak sunulan ve hızlı yanıt veren, self servis modeli olarak artan sayıda hizmet beklemektedirler.

"Bankacılık sektörü sıkı bir rekabete tanık oluyor ve bu nedenle, bir bankanın şubesine giderek daha da fazla müşteri çekmek için gelişmiş tesislerin kullanımı sürdürülebilir işletme büyümesi açısından hayati önem taşır. İşlemler, çek yatırımı ve sorgulama gibi hizmetlerin bazıları, bankacılık ve finansal kiosk yoluyla sağlanır. Bankacılık ve finansal kiosklar bir ATM'nin müşterilere sunabileceklerinin dışında gelişmiş tesisler sağlarlar."

Kiosk Pazarı 2024 itibarıyla 5,4 milyar ABD Doları Değerinde Bir Pazar Boyutuna Ulaşacak - KBV Research," PR Newswire Eylül 2018

Self Servis Kioskunun Yükselişi

QSR'ler için kiosklar şunları sağlar:

  • Artan gelir - bazıları, daha fazla çapraz satış ve reklam fırsatı sayesinde %30 ila %50 arasında bir satış artışı yaşıyorlar.2
  • Gelişmiş bir müşteri deneyimi – kullanıcılar siparişlerini kolaylıkla özelleştirebilir ve ayrıca, azalan bekleme sürelerinin keyfini çıkarabilirler.
  • Kolaylaştırılmış envanter yönetimi ve en aza indirilmiş hata.
  • Personele müşteri hizmetlerine ve diğer önceliklere odaklanmak için daha fazla zaman.

Bankalar için, kiosklar şunları sağlar:

  • Geleneksel ATM özelliklerinin ötesine giden hizmetlere sahip interaktif, daha güvenli ve kişiselleştirilmiş bankacılık.
  • Şubelerde artan verimlilik ve müşteriler için azalan bekleme süreleri.
  • Yeni gelişen bölgelerde ve kırsal alanlar genelinde operasyonlarını genişletme ve daha geniş bir tüketici tabanına verimli biçimde hizmet verme yolu.
  • Talebin yüksek olduğu yerlerde uzatılmış saatler ve hafta sonu çalışma sunabilme.

Self servis kiosklarının sunduğu avantajlar hakkında daha fazla bilgi için, bankacılık ve hızlı servis restoranları için self servis kiosklarına ilişkin olarak hizmetleri iyileştirme ve geliri artırma hakkında yeni infografiklerimizi okuyun.

Kiosklar için Donanım Değerlendirmeleri

Sistem entegratörleri (SIS) benzersiz kiosk gerekliliklerini karşılayan çözümler oluşturarak, bankacılık ve QSR müşterileri için değer katmak üzere büyük bir fırsata sahiptirler. Elbette, bunu yapmak için her kullanım durumu için doğru donanımı seçmeleri gerekir. Göz önünde bulundurulması gereken önemli faktörler şunlardır:

Güvenlik – özellikle kişisel verilere sıklıkla ihtiyaç duyulan yerlerde bankacılık hizmetleri için, dijital self-servis kiosklarının güvenli çalışması çok önemlidir. Müşteriler, işlemlerinin ve kişisel verilerinin güvende olduğunu hissetmeliler. Daha derin yerleşik koruma katmanına sahip uç nokta güvenlik özellikleri olan donanıma yatırım yapın.

Yönetim kolaylığı – bir kiosk filosu işletirken, gerçek zamanlı olarak kolayca ve uzaktan yönetilebilir olmaları gerekir. Örneğin bu, satıcıların menüleri ve hizmetleri çabucak güncellemelerine ve önemli güvenlik güncellemelerini yapmalarına yardımcı olur. Doğru uzaktan yönetim teknolojisi işletim sisteminin donanım çabucak ve güvenli biçimde çevrimiçi duruma almasını zorunlu kılmadan bekleme sürelerini de azaltabilir.

Bağlantı – bir kiosk işlemin ortasında bağlantıyı kaybederse, müşteriler kaçınılmaz şekilde mutsuz olacaktır. Bu, özellikle bankacılık alanında geçerlidir – bir müşteri güvenli bir işlemi gerçekleştiremeyecek durumda kalırsa, ne olur? Veya zaman bakımından hassas bir faturanın ödendiğine dair onayı alamazsa? Güçlü, güvenilir bağlantı ve yeterli bant genişliği bir zorunluluktur.

Ölçeklenebilirlik – bankalar ve QSR'ler kiosklarının müşteri beklentileriyle birlikte değişip, gelişebileceği konusunda anlaşılır biçimde güvenceler isterler. Bir örnek olarak, QSR kioskları bugün sipariş almak için dokunmatik ekranlar kullanıyor ancak sesli komut çok uzak değil ve teknoloji ile etkileşim kurmanın çok daha hijyenik bir yolunu sunuyor. Geldiğinde, kuruluşların bunu desteklemek için daha fazla donanım satın almamaları gerekir.

Gelişmiş işleme özellikleri – özellikle görüş özelliklerine sahip olan kiosklar geniş miktarlarda veri oluşturabilir, böylece düşük gecikmeli uç işleme, bu verileri anlamlı hale getirmek için zorunludur. Bunu yaparak, bankalar ve QSR'ler müşterileri hakkında güçlü görüşler elde edebilir ve ek gelir yaratabilirler. Hedef kitle analizleri ile QSR'ler, her bir bağımsız müşterinin özelliklerine dayalı olarak uygun hale getirilmiş teklifleri ve tahmini menü seçenekleri sağlayabilirler. Bankalar için, kimlik doğrulama teknolojileri, oturum açma sürecini hızlandırabilir; bu da daha geniş bir hizmetler aralığının self servis kiosku yoluyla sunulabileceği anlamına gelir. Bu, popüler ürünler hakkında promosyonları (ör. yazın dondurma) içerebilir ve belirli bir konumda yeni olan bankalar ile QSR'lerin yerelleştirilmiş, hiper hedeflenmiş pazarlamayı sağlamalarına yardımcı olabilir.

İlgili Materyaller

Dijital Kiosklar ve Müşteri Deneyimi

Self servis kioskların müşteri deneyimini geliştirmenize ve geliri artırmanıza nasıl yardımcı olabileceğini keşfedin.

Daha fazla bilgi edinin

Ürün ve Performans Bilgileri

1

Intel® teknolojilerinin özellikleri ve avantajları, sistem yapılandırmasına bağlıdır ve donanım, yazılım etkinleştirmesi ya da hizmet aktivasyonu gerektirebilir. Sistem yapılandırmasına bağlı olarak performansta farklılıklar görülebilir. Hiçbir ürün veya bileşen mutlak güvenlik sağlayamaz. Sistem üreticinize veya satıcınıza danışın ya da https://www.intel.com.tr adresinden daha fazla bilgi edinin.