Intel® Girişle İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Giriş yapmak için ihtiyacınız olan yanıtları alın. Sorun yaşamaya devam ederseniz, aşağıdan müşteri desteği ekibi ile iletişime geçin


Parolamı unuttum
Kullanıcı adımı unuttum

 

Not

 

Kullanıcı adı ve parolanızı bilmiyorsanız önce kullanıcı adımı kurtar, ardından parolamı kurtar sayfalarını kullanın.

Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız:

 

  • Bekleyin. E-postaların ulaşması 20 dakikaya kadar sürebilir.
  • İstenmeyen veya gereksiz e-posta klasörlerinizi kontrol edin.
  • Birden fazla e-posta adresiniz varsa doğru hesabı kontrol ettiğinizden emin olun

Intel hesapları 10 başarısız denemenin ardından kilitlenir. 10 dakika bekleyin ve tekrar deneyin.

Hala giriş yapamıyorsanız Parolanızı sıfırlayın

Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız, İstenmeyen veya Önemsiz Posta klasörlerinizi kontrol edin.

Kullanım:

Sekiz (8) - on beş (15) karakter

En az bir alfabetik karakter (a-z; A-Z)

En az bir sayısal karakter (0-9)

En az bir özel karakter (aşağıdaki tüm karakterler tablosuna bakın) 

 

Aşağıdakileri kullanmayın:

Türkçe olmayan karakterler (ör. µ β Ϊ é)

Kullanıcı adınız

Üç veya daha fazla tekrar eden karakter (ör. "1111", "aaa")

Hesap için kaydedilmiş herhangi bir e-posta adresi

Önceki bir parola

Önde veya sonda boşluk

 

Parolada İzin Verilen Özel Karakterler

 

!

"

#

$

%

&

'

(

)

*

+

,

-

.

/

:

;

<

=

>

?

@

[

\

]

^

_

`

{

|

}

~

 

Kullanıcı adları, büyük küçük harf duyarlıdır ve harfler, sayılar ve aşağıdaki özel karakterleri içerebilir:

nokta (.)

alt çizgi (_)

tire (-)

kuyruklu a sembolü (@)

Mevcut bir kullanıcı adını güncellediyseniz, değişikliğin uygulanması için bir-iki dakika bekledikten sonra tekrar giriş yapın.


Not: Kullanıcı adınız olarak bir e-posta adresini kullanabilirsiniz. Buna rağmen e-posta adresiniz değişirse kullanıcı adınız, Intel hesabınıza giriş yapıp güncellemediğiniz sürece bu değişiklikten etkilenmez.

Klavyenizin Caps Lock ve Num Lock tuşlarının kapalı olduğundan emin olun ve e-posta adresiniz ile parolanızı tekrar girin.

Kullanıcı adı ve parolanızın doğru olmadığını düşünüyorsanız

Parolamı unuttum
Kullanıcı adımı unuttum

Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız, İstenmeyen veya Önemsiz Posta klasörlerinizi kontrol edin.

Parolamı değiştir

E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın

E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın

Intel hesabınıza giriş yapamazsanız aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

Şu deneyimlere göre...

Önerilen eylem

parola sıfırlamayla ilgili çeşitli sorunlar veya sürekli şu hata mesajının gösterilmesi:

"Parolanız şu anda sıfırlanamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin."

Parolanızı Sıfırlayın

giriş yapmaya çalışırken garanti veya topluluk sitesi gibi beklenmedik web sayfası açılır pencereleri

Intel programınıza tekrar kaydolmanız gerekebilir.

Tekrar kaydolduktan sonra hesabınız tekrar etkinleştirilir.

parolanızı sıfırlamanıza rağmen

"Parolanız şu anda sıfırlanamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin."

mesajı görüntüleniyorsa:

1. Adım: Parolanızın "Geçerli bir parola nasıl oluşturabilirim?" sorusu altında belirtilen kurallara uygun olup olmadığını kontrol edin.

2. Adım: Parolanızı sıfırlayın

Bu işe yaramazsa aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

şu mesajla birlikte boş bir sayfa görüntüleniyorsa:

 "E-posta doğrulama süresi doldu"

  1. Intel giriş sayfasına gidin
  2. Alternatif giriş öğesine tıklayın, bir Giriş ekranı görüntülenecektir.
  3. Oturum açma bilgilerinizi girin.
  4. Giriş yap öğesine tıkladıktan sonra
  5. 5-10 dakika içinde posta kutunuza bir e-posta doğrulama isteği gönderilecektir.
  6. Lütfen e-posta doğrulamasını tamamlayın.

burada bulunmayan bir mesajla karşılaştığınızda

Kanal veya satış temsilcinizle iletişime geçerek yardım alın. Bu sorun, süresi dolmuş yetkilendirmelerden kaynaklanıyor olabilir. (Lütfen önce bu temsilcilere ulaşın.)

Aksi takdirde aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

 

 

 

Tüm özelliklerin çalıştığından emin olmak için şu tarayıcıların en son sürümünü kullanın: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.

Tarayıcınızda çerezlere izin verin ve tarayıcınızın önbelleğini temizleyin. Talimatlar için tarayıcınızın yardım bölümüne bakın.

Kullanıcı adları, büyük küçük harf duyarlıdır ve harfler, sayılar ve aşağıdaki özel karakterleri içerebilir:

nokta (.)

alt çizgi (_)

tire (-)

kuyruklu a sembolü (@)

Mevcut bir kullanıcı adını güncellediyseniz, değişikliğin uygulanması için bir-iki dakika bekledikten sonra tekrar giriş yapın.


Not: Kullanıcı adınız olarak bir e-posta adresini kullanabilirsiniz. Buna rağmen e-posta adresiniz değişirse kullanıcı adınız, Intel hesabınıza giriş yapıp güncellemediğiniz sürece bu değişiklikten etkilenmez.

Klavyenizin Caps Lock ve Num Lock tuşlarının kapalı olduğundan emin olun ve e-posta adresiniz ile parolanızı tekrar girin.

Kullanıcı adı ve parolanızın doğru olmadığını düşünüyorsanız

Parolamı unuttum
Kullanıcı adımı unuttum

Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız, İstenmeyen veya Önemsiz Posta klasörlerinizi kontrol edin.

Parolamı değiştir

E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın

E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın

Intel hesabınıza giriş yapamazsanız aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

Şu deneyimlere göre...

Önerilen eylem

parola sıfırlamayla ilgili çeşitli sorunlar veya sürekli şu hata mesajının gösterilmesi:

"Parolanız şu anda sıfırlanamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin."

Parolanızı Sıfırlayın

giriş yapmaya çalışırken garanti veya topluluk sitesi gibi beklenmedik web sayfası açılır pencereleri

Intel programınıza tekrar kaydolmanız gerekebilir.

Tekrar kaydolduktan sonra hesabınız tekrar etkinleştirilir.

parolanızı sıfırlamanıza rağmen

"Parolanız şu anda sıfırlanamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin."

mesajı görüntüleniyorsa:

1. Adım: Parolanızın "Geçerli bir parola nasıl oluşturabilirim?" sorusu altında belirtilen kurallara uygun olup olmadığını kontrol edin.

2. Adım: Parolanızı sıfırlayın

Bu işe yaramazsa aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

şu mesajla birlikte boş bir sayfa görüntüleniyorsa:

 "E-posta doğrulama süresi doldu"

  1. Intel giriş sayfasına gidin
  2. Alternatif giriş öğesine tıklayın, bir Giriş ekranı görüntülenecektir.
  3. Oturum açma bilgilerinizi girin.
  4. Giriş yap öğesine tıkladıktan sonra
  5. 5-10 dakika içinde posta kutunuza bir e-posta doğrulama isteği gönderilecektir.
  6. Lütfen e-posta doğrulamasını tamamlayın.

burada bulunmayan bir mesajla karşılaştığınızda

Kanal veya satış temsilcinizle iletişime geçerek yardım alın. Bu sorun, süresi dolmuş yetkilendirmelerden kaynaklanıyor olabilir. (Lütfen önce bu temsilcilere ulaşın.)

Aksi takdirde aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

 

 

 

Tüm özelliklerin çalıştığından emin olmak için şu tarayıcıların en son sürümünü kullanın: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.

Tarayıcınızda çerezlere izin verin ve tarayıcınızın önbelleğini temizleyin. Talimatlar için tarayıcınızın yardım bölümüne bakın.

Intel ile İletişim

Destek talep edin

Bize dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz, 1 iş günü içinde yanıt veririz.

Talep gönder

Sohbet

Sohbet, normal çalışma saatlerinde kullanılabilir

Şimdi sohbet et

Telefon

Temsilcilere normal çalışma saatlerinde ulaşılabilir

Telefon Dizinini Görüntüle