Intel® Girişle İlgili Sıkça Sorulan Sorular
Giriş yapmak için ihtiyacınız olan yanıtları alın. Sorun yaşamaya devam ederseniz, aşağıdan müşteri desteği ekibi ile iletişime geçin
Kullanıcı adı veya parolamı nasıl kurtarabilirim?
Parolamı unuttum
Kullanıcı adımı unuttum
Not
Kullanıcı adı ve parolanızı bilmiyorsanız önce kullanıcı adımı kurtar, ardından parolamı kurtar sayfalarını kullanın.
Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız:
- Bekleyin. E-postaların ulaşması 20 dakikaya kadar sürebilir.
- İstenmeyen veya gereksiz e-posta klasörlerinizi kontrol edin.
- Birden fazla e-posta adresiniz varsa doğru hesabı kontrol ettiğinizden emin olun
Hesabımın kilidini nasıl açarım?
Intel hesapları 10 başarısız denemenin ardından kilitlenir. 10 dakika bekleyin ve tekrar deneyin.
Hala giriş yapamıyorsanız Parolanızı sıfırlayın
Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız, İstenmeyen veya Önemsiz Posta klasörlerinizi kontrol edin.
Geçerli bir parola nasıl oluşturabilirim?
Kullanım:
Sekiz (8) - on beş (15) karakter
En az bir alfabetik karakter (a-z; A-Z)
En az bir sayısal karakter (0-9)
En az bir özel karakter (aşağıdaki tüm karakterler tablosuna bakın)
Aşağıdakileri kullanmayın:
Türkçe olmayan karakterler (ör. µ β Ϊ é)
Kullanıcı adınız
Üç veya daha fazla tekrar eden karakter (ör. "1111", "aaa")
Hesap için kaydedilmiş herhangi bir e-posta adresi
Önceki bir parola
Önde veya sonda boşluk
Parolada İzin Verilen Özel Karakterler
! |
" |
# |
$ |
% |
& |
' |
( |
) |
* |
+ |
, |
- |
. |
/ |
: |
; |
< |
= |
> |
? |
@ |
[ |
\ |
] |
^ |
_ |
` |
{ |
| |
} |
~ |
Geçerli bir kullanıcı adı nasıl oluşturabilirim?
Kullanıcı adları, büyük küçük harf duyarlıdır ve harfler, sayılar ve aşağıdaki özel karakterleri içerebilir:
nokta (.)
alt çizgi (_)
tire (-)
kuyruklu a sembolü (@)
Mevcut bir kullanıcı adını güncellediyseniz, değişikliğin uygulanması için bir-iki dakika bekledikten sonra tekrar giriş yapın.
Not: Kullanıcı adınız olarak bir e-posta adresini kullanabilirsiniz. Buna rağmen e-posta adresiniz değişirse kullanıcı adınız, Intel hesabınıza giriş yapıp güncellemediğiniz sürece bu değişiklikten etkilenmez.
Neden sürekli "Girdiğiniz kullanıcı adı veya parola geçersiz" mesajını alıyorum?
Klavyenizin Caps Lock ve Num Lock tuşlarının kapalı olduğundan emin olun ve e-posta adresiniz ile parolanızı tekrar girin.
Kullanıcı adı ve parolanızın doğru olmadığını düşünüyorsanız
Parolamı unuttum
Kullanıcı adımı unuttum
Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız, İstenmeyen veya Önemsiz Posta klasörlerinizi kontrol edin.
Parolamı nasıl değiştirebilirim?
E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın
E-posta adresimi veya diğer hesap bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın
Intel hesabınıza giriş yapamazsanız aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.
Bir hata mesajı alırsam ne yapabilirim?
Şu deneyimlere göre... |
Önerilen eylem |
parola sıfırlamayla ilgili çeşitli sorunlar veya sürekli şu hata mesajının gösterilmesi: "Parolanız şu anda sıfırlanamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin." |
|
giriş yapmaya çalışırken garanti veya topluluk sitesi gibi beklenmedik web sayfası açılır pencereleri |
Intel programınıza tekrar kaydolmanız gerekebilir. Tekrar kaydolduktan sonra hesabınız tekrar etkinleştirilir. |
parolanızı sıfırlamanıza rağmen "Parolanız şu anda sıfırlanamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin." mesajı görüntüleniyorsa: |
1. Adım: Parolanızın "Geçerli bir parola nasıl oluşturabilirim?" sorusu altında belirtilen kurallara uygun olup olmadığını kontrol edin. 2. Adım: Parolanızı sıfırlayın Bu işe yaramazsa aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın. |
şu mesajla birlikte boş bir sayfa görüntüleniyorsa: "E-posta doğrulama süresi doldu" |
|
burada bulunmayan bir mesajla karşılaştığınızda |
Kanal veya satış temsilcinizle iletişime geçerek yardım alın. Bu sorun, süresi dolmuş yetkilendirmelerden kaynaklanıyor olabilir. (Lütfen önce bu temsilcilere ulaşın.) Aksi takdirde aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.
|
Intel hesabıma giriş yapmak için hangi tarayıcı kullanmalıyım?
Tüm özelliklerin çalıştığından emin olmak için şu tarayıcıların en son sürümünü kullanın: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.
Tarayıcınızda çerezlere izin verin ve tarayıcınızın önbelleğini temizleyin. Talimatlar için tarayıcınızın yardım bölümüne bakın.
Geçerli bir kullanıcı adı nasıl oluşturabilirim?
Kullanıcı adları, büyük küçük harf duyarlıdır ve harfler, sayılar ve aşağıdaki özel karakterleri içerebilir:
nokta (.)
alt çizgi (_)
tire (-)
kuyruklu a sembolü (@)
Mevcut bir kullanıcı adını güncellediyseniz, değişikliğin uygulanması için bir-iki dakika bekledikten sonra tekrar giriş yapın.
Not: Kullanıcı adınız olarak bir e-posta adresini kullanabilirsiniz. Buna rağmen e-posta adresiniz değişirse kullanıcı adınız, Intel hesabınıza giriş yapıp güncellemediğiniz sürece bu değişiklikten etkilenmez.
Neden sürekli "Girdiğiniz kullanıcı adı veya parola geçersiz" mesajını alıyorum?
Klavyenizin Caps Lock ve Num Lock tuşlarının kapalı olduğundan emin olun ve e-posta adresiniz ile parolanızı tekrar girin.
Kullanıcı adı ve parolanızın doğru olmadığını düşünüyorsanız
Parolamı unuttum
Kullanıcı adımı unuttum
Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız, İstenmeyen veya Önemsiz Posta klasörlerinizi kontrol edin.
Parolamı nasıl değiştirebilirim?
E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın
E-posta adresimi veya diğer hesap bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın
Intel hesabınıza giriş yapamazsanız aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.
Bir hata mesajı alırsam ne yapabilirim?
Şu deneyimlere göre... |
Önerilen eylem |
parola sıfırlamayla ilgili çeşitli sorunlar veya sürekli şu hata mesajının gösterilmesi: "Parolanız şu anda sıfırlanamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin." |
|
giriş yapmaya çalışırken garanti veya topluluk sitesi gibi beklenmedik web sayfası açılır pencereleri |
Intel programınıza tekrar kaydolmanız gerekebilir. Tekrar kaydolduktan sonra hesabınız tekrar etkinleştirilir. |
parolanızı sıfırlamanıza rağmen "Parolanız şu anda sıfırlanamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin." mesajı görüntüleniyorsa: |
1. Adım: Parolanızın "Geçerli bir parola nasıl oluşturabilirim?" sorusu altında belirtilen kurallara uygun olup olmadığını kontrol edin. 2. Adım: Parolanızı sıfırlayın Bu işe yaramazsa aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın. |
şu mesajla birlikte boş bir sayfa görüntüleniyorsa: "E-posta doğrulama süresi doldu" |
|
burada bulunmayan bir mesajla karşılaştığınızda |
Kanal veya satış temsilcinizle iletişime geçerek yardım alın. Bu sorun, süresi dolmuş yetkilendirmelerden kaynaklanıyor olabilir. (Lütfen önce bu temsilcilere ulaşın.) Aksi takdirde aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.
|
Intel hesabıma giriş yapmak için hangi tarayıcı kullanmalıyım?
Tüm özelliklerin çalıştığından emin olmak için şu tarayıcıların en son sürümünü kullanın: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.
Tarayıcınızda çerezlere izin verin ve tarayıcınızın önbelleğini temizleyin. Talimatlar için tarayıcınızın yardım bölümüne bakın.