Grafik sürücüleri için Microsoft tarafından bildirilen hatalar

Belgeler

Hata Mesajları

000005482

10.02.2020

Ne görüyorsunuz?

Aşağıdakilerden birini veya her ikisini birden yaşıyor olabilirsiniz:

  • Microsoft Windows * Eylem Merkezi (eski adıyla Microsoft Çevrimdışı kilitlenme Tanı Aracı), BSOD veya mavi ekran hatası denen Dur hata iletisinden sonra sizi bu siteye yönlendirdi.

  • Bilgisayarınız yanıt vermemeye başlıyor, kilitleniyor, otomatik olarak yeniden başlatılıyor veya aşağıdaki hata iletilerinden birini görüntülüyor:

    • Hata: Bilgisayarınız işleyememesi için bir sorunla karşılaştı ve şimdi yeniden başlatmak gerekiyor.

    • Hata: Gfxuı çalışmayı durdurdu.

    • Hata: görüntü sürücüsü ıgfx yanıt vermeyi durdurdu ve başarıyla kurtarıldı.

    • Hata: sisteminiz ciddi bir hatadan kurtarıldı. Cihazın görüntü sürücüsü bir çizim işlemini tamamlayamadı. [Grafik cihazı] için ekran sürücüsü kararsızdan sorumlu görünüyor. Cihaz sürücüsü güncellemesi için üreticiyi kontrol edin.

    • Hata: ialmrnt5 görüntü sürücüsü normal şekilde çalışmayı durdurdu. Tam ekran işlevselliğini geri yüklemek için çalışmanızı kaydedin ve sistemi yeniden başlatın. Makineyi bir sonraki yeniden başlatmanızda, bu hatayla ilgili verileri Microsoft 'a yükleyebilme şansı verecek bir iletişim kutusu görüntülenecektir.

    • Hata: igxprd32 görüntü sürücüsü normal şekilde çalışmayı durdurdu. Tam ekran işlevselliğini geri yüklemek için çalışmanızı kaydedin ve sistemi yeniden başlatın. Makineyi bir sonraki yeniden başlatmanızda, bu hatayla ilgili verileri Microsoft 'a yükleyebilme şansı verecek bir iletişim kutusu görüntülenecektir.

    • Hata: Bu sistemdeki grafik adaptörü bir iç hatayla karşılaştı. Lütfen teknik destek için grafik bağdaştırıcınızın üreticisine başvurun. Uygulama sona ermektedir.

    • Hata: görüntü aygıtı sürücüsü sonsuz döngüye sokmış.

    • Hata: 0Xea-donanım askıda kalıyor.

    • Hata: 0x8E-erişim ihlali.

    • Hata: 0x50-bellek sorunu.

Nasıl düzeltilir?

Aşağıdaki önerilerin her birini listelendikleri sırayla deneyin:

  1. En yeni grafik sürücünüzü bulun ve kurun
    Bilgisayar üreticiniz, özellikleri etkinleştirmek ya da değiştirmek ya da bilgisayarınızda daha iyi işlem yapmak için özelleştirilmiş sürücü ve yazılım içerebilir. En yeni güncellemeler ve teknik destek bilgisi için üreticiye başvurun.
    Bilgisayar üreticinizden artık sürücü desteği alamazsanız, genel Intel sürücülerini indirebilirsiniz.

  2. Bilgisayarınızda Microsoft * .NET Framework yazılımını güncelleyin
    Systems .NET Framework * yazılımı için basit bir güncelleme ile bazı sorunları (yanıt vermeyen/başarıyla kurtarılan hata mesajı gibi) çözebilirsiniz. Bu yazılım Microsoft Web sitesinden alınabilir.

  3. Microsoft * işletim sisteminizin güncel olduğundan emin olun
    Düzenli olarak sisteminizi güncel tutacak şekilde güncelleyin. İşletim sisteminiz için mevcut en yeni güncellemeleri Microsoft Windows güncelleme * ile indirin ve doğru kurulum için sisteminizi yeniden başlatın.

    • Windows güncelleme ayarlarını açın (Ayarlar > güncelleme & Güvenlik > Windows Güncelleme).
    • Güncellemeleri kontrol et'e tıklayın.
    • Güncelleme göründükten sonra, şimdi Indir ve kurulum 'u seçin.
    • Güncelleme kurulum sürecini tamamlamak için cihazınızı yeniden başlatın.
    NotDosyaları ve açık uygulamaları kaydedin ve kapatın, ardından hemen yeniden Başlat 'ı seçin.
  4. Daha fazla sorun giderme
    Grafik sürücüsünü güncelleştirdikten sonra sorun devam ediyorsa, sorunu yalıtmak için şu soruları kullanın:
    • Sorun sıkça ortaya çıkarsa veya rastgele bir sorun mu oluşuyor?
      • Sorun her zaman ortaya çıkarsa (belirli bir uygulama ya da oyun çalıştırma gibi) sistem belirli bir işlemi gerçekleştirirken bu yazılımı kontrol edin.
    • Sistemin en son ne zaman hatasız çalışması durumunda? Bu tarihten itibaren bu yana yapılan değişiklikler; sürücü güncellemeleri, donanım eklendi veya yazılım kurulu mı?
      • Değişiklikleri kaldırmayı deneyin. Örneğin, en yeni eklenen donanım/yazılımı kaldırın veya sorunları ortadan kaldırmak için sürücüleri önceki sürümüne geri alın.
    • Bilgisayarınız için en yeni sistem BIOS 'UNA sahip misiniz?
      • Sistem BIOS güncellemesi için bilgisayar üreticisi, anakart üreticisi veya bilgisayar satıcısına danışın. Daha yeni grafik sürücüleri, bazen mevcut sistem BIOS güncellemelerine dayanır.
    • Sorun, monitörünüz belirli bir ayara ayarlandığında ortaya çıkar mu?
      • Sorunu çözmek için video çözünürlüğü ayarlarını standart yenileme hızına ve renk derinliğine geri döndürün.
    NotBu bölümde aşağıdaki bölüme uygulanır . listelenen tüm işletim sistemleri tüm Intel grafik ürünleri tarafından desteklenmez. Bilgisayar veya anakart üreticinizle iletişime geçerek bilgisayarınız veya anakart modeliniz tarafından desteklenen işletim sistemleri hakkında bilgi edinmek tavsiye ederiz.
İlgili konular
Microsoft destek
Özelleştirilmiş bilgisayar üreticisi grafik sürücüsü tespit edildi