Garanti Intel 'de nasıl çalışır?
Benim için hangi garanti hizmetlerini kullanabilir?
Uygunluızdan ayrı olarak iki garanti sunan hizmet seçeneği sunulur. Intel® ürününü garanti hizmetleri için kaydettirmeniz gerekli değildir.
Ayrıntılar için veya konusunu tıklatın:
Standart garanti kapsamında değiştirme (SWR)
SWR, Intel ürünlerine uygun satın alma tarihinden sonra 30 gün sonra sunulur.
SWR koşulları:
- Intel® Authorized Distributor üzerinden satın alma işlemi 30 gün içinde gereken garanti kapsamındaki herhangi bir değişikliği yapmalısınız. Intel yetkili Dağıtıcıınız yoksa, Intel 'e doğrudan ulaşın .
- SWR programı, satın alma tarihinden sonra 30 gün sonra kullanılabilir.
- Garanti hizmeti için uygun olan, işlevsel olmayan veya kusurlu ürünün alınmasıyla ilgili bir bölümü seviriz.
- Değiştirme isteğinin 30 gün içinde işlevsel olmayan ya da kusurlu parçaları iade etmeniz ya da değiştirme sırasını iptal etmeniz gerekir.
- SWR altında verilen herhangi bir zamanda, Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı üyeleri için 20 ve üye olmayanların beş bir arada olması için izin verilen maksimum birim sayısı.
Gelişmiş garanti kapsamında değiştirme (AWR)
AWR, uygun Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı üyelerin kullanabildiği üst düzey garanti hizmetidir.
AWR koşulları:
- Intel yetkili dağıtıcınız üzerinden satın alma 30 gün içinde gereken garanti kapsamındaki herhangi bir değişikliği yapmalısınız. Dağıtıcı kullanılamıyorsa, doğrudan Intel 'e başvurun.
- AWR programı, satın alma işleminden sonra 30 gün sonra sunulur.
- Bu garanti, yalnızca Intel® Yetkili Dağıtıcıları üzerinden satılan Intel® ürünlerini satın alan uygun kanal programı üyeleri tarafından kullanılabilir.
- Intel Gold veya Platinum Partner Program katılımcılarına iade edilen kusurlu bölümü beklemeden değiştirilen ürünleri veya yedek parçaları sunuyoruz. Kayıtlı iş ortakları AWR için uygun değil.
- Garanti isteğini göndermek için, işlevsel veya kusurlu parçaları Intel 30 gün 'ya iade etmeniz gerekir. Bu zaman çerçevesinde dönememesi, AWR avantajlarının askıya alınması sonucunda ortaya çıkabilir.
- AWR garantisi altında belirli bir zamanda değiştirilecek maksimum izin verilen birim sayısı:
- Gold Iş ortakları: herhangi bir zamanda 6 birim için uygundur. Açık kabul edilen bir birim, mevcut bakiyeyi azaltır. Kusurlu ürün iade edildiğinde, satır maddesi kapatılır ve bakiye mevcut demektir.
- Platinum Iş ortakları: herhangi bir zamanda 10 birim için uygun. Açık kabul edilen bir birim, mevcut bakiyeyi azaltır. Kusurlu ürün iade edildiğinde, satır maddesi kapatılır ve bakiye mevcut demektir.
Not | AWR hüküm ve koşullarını istediğiniz zaman ekleyebilir veya bu Koşulları değiştirebiliriz. AWR gereksinimlerini karşılamayan herhangi bir istek için AWR desteğini kabul etbiliriz. AWR program katılımcılarına bildirim vermemiz durumunda AWR programı sona erdiremiyoruz. |
Not | Intel® Platform iş birliği ve sistemlerini işliyoruz; Intel müşteri desteği aracılığıyla yüksek performanslı bilgi Işlem engelleme sistem garantilerine sahiptir. Garanti hizmeti için müşteri desteği ile iletişime geçin. Destek aracısına Sistem Ürün kodu sağladığınızdan emin olun. |
Garanti hizmetlerini nasıl edinebilirim?
Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı üyeleri
Bir Intel® Teknoloji Sağlayıcısı üyyer iseniz:
- Çevrimiçi garanti ve destek kullanarak garanti hizmeti talep edin.
- Ayrıca, yedek parça garanti talep iadeleri talebi da oluşturabilirsiniz.
Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı Üye olmayanlar
Intel Teknoloji Sağlayıcısı üyesi siz değilseniz:
- Satın aldığınız yer ile iletişime geçin.
- Destek alamasanız da Intel müşteri desteği ile iletişime geçin.
Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı üyesi olmak istiyorsanız, Intel® Teknoloji Sağlayıcısı sayfasına göz atın.
Hangi bilgileri kullanmam gerekir?
Garanti taleplerini işlemek için şu bilgiler gerekir:
- Satın alma provası
- Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı üyelik Numarası (IF üyesi)
- E-posta adresiniz ve telefon numaranız
- Kargo adresiniz
- Ürün adı
- Intel® Data Center Blocks (Intel® DCB) sunucu sistemleri için sistem ürün kodu ve seri numarası
- Ürün Parça numarası
- Kartlar ya da sunucu ürünleri için seri numarası ya da sSpec
- İşlemciler için parti numarası (.) ve seri numarası (ATPO)
- SSD ürünleri için seri numarası/güvenli seri numarası
- Sorunun açıklaması
İlgili konu |
Intel müşteri destek garantisi 'nı açıklayan video |