Garanti hizmetleri hakkında sıkça sorulan sorular

Belgeler

Garanti ve Mal İade İzni

000006268

31.08.2020

Ayrıntılar için veya konusunu tıklatın:

Garanti tanımları

RMA numarası nedir?

İade mal yetki numarası (RMA) veya sipariş numarası, iade ettiğiniz referans numarasıdır. Size gönderilen e-posta onayında RMA sipariş numarası yer alır. Tüm iadeler tanımlanmaları için madde numarasını açık bir şekilde etiketlendirilmelisiniz.

Standart garanti kapsamında değiştirme (SWR)

Bu garanti hizmeti, Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı ve üyesi olunan tüm üyeler tarafından kullanılabilir.

  • Standart garanti kapsamında değiştirme (SWR):
    • Intel, kusurlu bir maddeyi Intel 'e iade etmek için e-posta veya fiziksel olarak yazdırılmış iade etiketi/formu ile gönderilen ön ödemeli bir e-etiket sunar ve size yardımcı olacak.  Bu seçenekler değişebilir ve bölgeyle sınırlıdır.
    • Garanti servisi için uygun olan, işlevsel olmayan veya kusurlu ürünün alınma dahil olmak üzere bir parça devreye aldık.
    • SWR programı, satın alma tarihinden sonra 30 gün sonra kullanılabilir. Intel® Authorized Distributor üzerinden satın alma işlemi 30 gün içinde gereken garanti kapsamındaki herhangi bir değişikliği yapmalısınız. Intel yetkili Dağıtıcıınız yoksa, Intel 'e doğrudan ulaşın.
    • Değiştirme isteğinin 30 gün içinde işlevsel olmayan ya da kusurlu parçaları iade etmeniz ya da sipariş iptal edilir.
    • SWR altında verilen herhangi bir zamanda, Intel® Teknoloji Sağlayıcısı programı üyeleri için 20, üye olmayanların 5 olması için izin verilen maksimum birim sayısı.
    NotKayıtlı Intel Teknoloji sağlayıcısı program üyeleri ve üye olmayanları yalnızca SWR için uygun hale getirirler. Merkezden sevkiyat desteği için ödeme yapabilirsiniz; Bu hizmet yalnızca anental ABD 'de sunulur.

    Intel 'in ön ödemeli e-etiket servisi tarafından sağlanmamış bir nakliye şirketi kullanımı müşterinin masrafından farklı olacaktır ve Intel tarafından reimbursed olmayacaktır.

    Intel 'in, Intel 'in ambarına teslim alınmadan önce veya yolda hasar görmemiş, kaybveya çalınmamış bir ürün olabilir.

    Intel tarafından sağlanenden farklı bir nakliye acentayı kullanmayı tercih ediyorsanız, izlenebilir bir kura hizmeti kullanmanızı ve gerektiğinde gönderinizi takip edebilmek için takip numarasını not etmeniz tavsiye ederiz.

Gelişmiş garanti kapsamında değiştirme (AWR)

Bu sınırlı üst düzey garanti hizmeti, yalnızca belirtilen ölçütlere uyan Intel® Teknoloji Sağlayıcısı programı için uygun iş ortakları tarafından sunulur.

AWR koşulları:

  • AWR sınırlı bir üst düzey garanti avantajını sağlar. Bu garanti sadece kendi bölgesindeki Intel Yetkili Dağıtıcıları üzerinden satılan Intel® ürünlerini satın alan uygun kanal programı üyeleri tarafından sunulur.
    • AWR avantajını açmak için satın alma gereksinimi bölgeye göre değişir. AWR, yalnızca satın alma ölçütlerine uyan Gold ve Platinum iş ortakları tarafından kullanılabilir. (Kayıtlı iş ortakları AWR için uygun değil.)
    • İade edilen kusurlu bölümü beklemeden, değiştirilen ürünleri veya yedek parçaları Gold veya Platinum iş ortağı program katılımcılara sunuyoruz.
    • AWR programı, satın alma işleminden sonra 30 gün sonra sunulur. Intel yetkili dağıtıcınız üzerinden satın alma 30 gün içinde gereken garanti kapsamındaki herhangi bir değişikliği yapmalısınız. Dağıtıcı kullanılamıyorsa, doğrudan Intel 'e başvurun.
    • Garanti isteğinin gönderilmesi için 30 gün içinde işlevsel veya kusurlu olmayan parçaları Intel 'e iade etmeniz gerekir. Bu zaman çerçevesinde dönememesi, AWR avantajlarının askıya alınması sonucunda ortaya çıkabilir.
    • AWR garantisi altında belirli bir zamanda değiştirilecek maksimum izin verilen birim sayısı:
      • Gold Iş ortakları: herhangi bir anda 6 birime kadar.
      • Platinum Iş ortakları: herhangi bir anda 10 birime kadar.
    NotAWR hüküm ve koşullarını istediğiniz zaman ekleyebilir veya bu Koşulları değiştirebiliriz. AWR gereksinimlerini karşılamayan herhangi bir istek için AWR desteğini kabul etbiliriz. AWR program katılımcılarına bildirim vermemiz durumunda AWR programı sona erdiremiyoruz.
    Not

    Intel® Platform iş birliği ve sistemlerini işliyoruz; Intel müşteri desteği aracılığıyla yüksek performanslı bilgi Işlem engelleme sistem garantilerine sahiptir. Garanti hizmeti için müşteri desteği ile iletişime geçin.

    Destek aracısına Sistem Ürün kodu sağladığınızdan emin olun.

Bir aşınma göstergesi nedir?

Medya aşınınma göstergesi, Intel® SSD 'nin medya giyme düzeyini takip etmek için kullanılan akıllı (E9) bir özniteliktir. Bu değeri, Intel® Solid State Sürücü araç kutusunu kullanarak okuyabilirsiniz.

Fiziksel hasar nedir?

Sınırlı garanti, harici nedenlerden dolayı ürünün zarar görmesini kapsamaz. Fiziksel hasardan nasıl kaçınacağınızı öğrenin.

Kapsanan nedir?

Hangi garanti için uygundayım?

Intel garantisi kapsamında ürünleri onarma, iade etme veya değiştirme hakkı ayırıyoruz.

Intel garanti programı hangi ürünleri destekler?

Intel, garanti kapsamında değiştirme amacıyla şu ürünleri sunar:

  • Intel® Kutulu Işlemciler
  • Intel® Masaüstü Anakartları
  • Intel® Iş Istasyonu Anakartları
  • Intel® Sunucu Anakartları
  • Intel® kasa takılabilir düzeneği kitleri
  • Intel® NUC Anakartları ve kitler
  • Intel® Solid State Sürücüler (Intel® SSD 'Ler)
  • Seçili Intel® Sunucu Anakartları ve platformları
  • Intel® Wireless Network Interface Cards
  • Intel® kablosuz ürünleri ve Xircom® ürünleri
NotXircom® ürünleri için değiştirme, çevrimiçi sipariş alınamaz. Xircom garanti değişiklikleri için Intel müşteri desteği ile iletişime geçin.
Bir saniysiz ve bir işlemci satın aldım, garanti kapsamında bir değiştirme yapabilir miyim?

No. Secondhve işlemciler için garanti kapsamında değişiklik sağlamamız yok. Size satın alma noktasından garanti alabilirsiniz.

Garanti Intel 'de nasıl çalışır? Hakkında daha fazla bilgi edinin Garantiler Intel 'de nasıl çalışır.

Garanti nasıl yapılır?

Çevrimiçi garanti ve destek aracını nasıl kullanırım?

Bu araç sadece Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı üyeleri için kullanılabilir. Üye değilseniz, önce satın aldığınız yere başvurun.

Yüksek performanslı bilgi Işlem bloğu sunucu sistemleri çevrimiçi garanti için uygun değil. Garanti taleplerini işlemek için müşteri desteği Ile Iletişime geçin .

Intel® ürünlerimi nasıl kaydedebilirim?

Ürününüzü kaydetmenize gerek yok. Garanti için bir destek RMA ile ihtiyacınız varsa garanti merkezini ziyaret edin.

Intel® ürünlerimin garanti kapsamında olup olmadığını nasıl kontrol ederim?

Garanti merkezimizi ziyaret ederek garanti kapsamını kontrol edin.

Yedek parça

Yedek parça karşılama koşulları nelerdir?

Yedek parça karşılama terimi, yedek parça tek başına satın alınmadıkça orijinal sistem SN garanti uygunlusını izler. Garanti dönemi için lütfen garanti süresini veya ürünün orijinal faturasını kullanarak garanti dönemini doğrulayın.

Yedek parça, maddenin garantinin kullanım koşulları kapsamında kusurlu olması durumunda desteklenir. Kayıp veya Kullanıcı tarafından zarar görmüş parçalar garanti kapsamında değildir. Daha fazla yardım için desteğe başvurun.

Garanti sorunu-çözme

Çevrimiçi garanti ve destek aracına neden erişemiyorum?

Çevrimiçi garanti ve destek aracı yalnızca Intel® Teknoloji Sağlayıcısı programı üyeleri için kullanılabilir. Araç bakım için çevrimdışıysa, daha sonra tekrar deneyin. Sorun devam ederse, e-posta, Telefon veya sohbet ile iletişime geçin.

Neden bir onay e-postası aldım?

Sipariş yönetim sistemimiz, müşterilere otomatik olarak onay e-postası gönderecek şekilde tasarlanmıştır. İstenmeyen postadan koruma yazılımı için sisteminizi kontrol edin. Size gönderdiğimiz onayların otomatik olarak silinmesini sağlayabilir. E-posta adresinizin doğru olduğunu kontrol edin.

Garanti taleplerimi veya dönüşünü nasıl düzeltebilirim veya iptal ederim?

Intel müşteri desteği ile iletişime geçin. Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı üyesi iseniz sohbet'i kullanın. Uygun durumlarda, sorununuzla ilgili veya sorun için bir ekran görüntüsü alın. Hata mesajı veya gönderdiğiniz veriler, hatayla karşılaşmadan önce bu örnekleri içermektedir.

İade veya hizmet bileti gönderdikten sonra nasıl sorun bildirebilirim?

Intel müşteri desteği ile iletişime geçin. Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı üyesi iseniz sohbet'i kullanın. Uygun durumlarda, sorununuzla ilgili veya sorun için bir ekran görüntüsü alın. Hata mesajı veya gönderdiğiniz veriler, hatayla karşılaşmadan önce bu örnekleri içermektedir.

Teslimat ve Iade

Hangi bilgileri kullanmam gerekir?

Aşağıdakileri sağlamayı hazırlıklı olun:

  • Satın alma provası
  • Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı üyelik Numarası (IF üyesi)
  • E-posta adresiniz ve telefon numaranız
  • Kargo adresiniz
  • Ürün adı
  • Yüksek performanslı bilgi Işlem bloğu sunucu sistemleri için, destek aracısına Sistem Ürün kodu (Prod kodu) sağlar
  • Ürün Parça numarası
  • Kartlar veya sunucu ürünleri için seri numarası veya SL kodu
  • İşlemciler için parti numarası (.) ve seri numarası (ATPO)
  • SSD ürünleri için seri numarası/güvenli seri numarası
  • Sorunun açıklaması
NotKayıtlı Intel® Teknoloji Sağlayıcısı Programı üyeleri ve üye olmayanları garanti için önce sorun giderme yapması gerekir.
Ürünlerimi garanti kapsamında değiştirme amacıyla nereden gönderirim?

E-postayla aldığınız sipariş teyidi iade gönderme adresi dahil olmak üzere ihtiyacınız olan tüm iade talimatlarını içerir.

Arızalı bir CPU iade edildiğinde fanı göndermem gerekiyor mu?

No. Fanı döndürün. İade edilen fanları ıskartaya ız.

Tahmini sevkiyat süresi nedir?

Talep ediyorsanız ve gelişmiş garanti kapsamında değiştirme (AWR) için uygunkiniz varsa, değiştirilen ürününüz taleple aynı günde gelir. Standart garanti talep (SWR) talep ediyorsanız, değiştirilen ürününüz fiziksel hasarlar için iade edildikten sonra sizin yerine konacak ürününüz gelir. Teslimat süreleri, gümrük açıklığı, yerel kargo koşulları ve değiştirilen parçaların kullanılabilirliği nedeniyle bölgelere göre değişir. Ürününüz gönderildikten sonra, taşıyıcı size takip numarasını gönderir.

Ürünmi nasıl paketlerim?

Ürünleri gönderirken orijinal paketlemeyi kullanmanızı öneriyoruz. Orijinal paket mevcut değilse, nakliye esnasında fiziksel hasaryı önlemek için ürünü uygun bir şekilde paketlemiş olmanız gerekir.

Farklı ürün türlerini paketlemeye yönelik bağlantılar aşağıdadır:

Not

Garanti, hasarı kapsamaz. Aktarma sırasında veya daha önce zarar gören ürünlerden sorumlu değildir.

Kullanıcının yüklediği bileşenleri takip edemiyoruz ya da iade etemiyoruz. Bu maddeleri garanti merkezine gönderme.

Paketleme Kılavuzu:

IşlemciAnakart/tekAnakart veya çoklu yuvaSolid State Sürücü
İade ticari faturasını nasıl yorumlarım ve doldurdum?

İade ticari faturası, uluslararası kenarlıklarla nakliye sırasında garanti kapsamında bir iade için gereken bir belgedir. Ticari faturanın görünümü konumunuza göre farklılık gösterir. Buradaki görüntü ticari faturayı tamamlamanız için size kılavuzluk eder:

Ürün değiştirme

Ürünlerimi garanti kapsamında değiştirme amacıyla nasıl tanımlayabilirim?

Aşağıdaki bağlantılar, Intel® ürünlerine yönelik ürün tanımlama numaralarını görüntüleyen görüntüler sunar.

Ürünlerimin farklı bir sürümüyle değiştirilmesini sağlayabilir miyim?

Ürünü farklı bir ürünle aynı şekilde değil, benzer bir ürüne göre değişiriz.

Garanti kapsamında bir değiştirme nasıl edinebilirim?

Intel müşteri desteği ile iletişime geçin veya bir aracı ile sohbet edin.

Mühendislik örnekleri değiştirilsin mi?

No. Mühendislik örnekleri, ücretsiz olarak verilen ön üretim birimleridir. Bu örnekler garanti kapsamında değildir.

Kırura ve ürünleri

Yepyeni bir ıntel® ürünü mi alacaksınız?

RMA tarihinde ürün kullanılabilirliğine bağlı olarak, yeni ya da bir kırtayı çeken ürün alırsınız. Değiştirilen tüm birimlerimiz, yeni birimlerle aynı şekilde gerçekleştirimeleridir ve aynı Intel® garantisi kapsamında yer alır.

Her şeyi sunan ürün nedir?

Her zamanki ürünler, müşterilerin çeşitli nedenlerle üretici veya satıcıya iade edilen elektronik ve elektrik ürünleridir. Yeniden şekilleştirilmiş ürünler, pazara tekrar yerleştirilmeden önce işlevsellik ve kusur için test edilmiştir. Yeni işlevsellik gibi garanti için üretici, kırura ürünleri onarır.

Kullanım ve para birimiile arasında ne fark vardır?

Diğer ve kullanılan ürünler arasındaki fark , her used zaman oluşan ürünlerin doğru çalışmaları için test edilir ve doğrulanmamıştır ve kusurlardan arınmıştır. Diğer ürünler şu olabilir:

  • Yeni maddeler olan kullanılmayan müşteri iadeleri.
Veya
  • Garanti kapsamında iade edilen kusurlu ürünler. Üretici, hataları onardıktan ve doğru işlevi sağlayarak ürünleri pazara koymuştur.
İlgili konu
Intel müşteri destek garantisi 'nı açıklayan video