Intel® Fabric Products için destek

Belgeler

Ürün Bilgi ve Belgeleri

000007466

17.08.2020

Destek için kimin iletişim kurabilirim?

E-posta, Web portalı üzerinden Intel® Omni-Path Fabric ürünleri veya destek temsilcisi yardım için telefonla teknik ve garanti desteği (ön satış* *, vb.) talep edebilirsiniz.

Not

Stok kullanılabilirliği ve fiyatlandırma bilgileri hakkında ayrıntılar için en yakın bayi 'e başvurun. Daha fazla bilgi için

ABD ve Kanada içinde numarayı çevirin: (800) 404-2284.

Diğer ülkelerde, aşağıdaki şekilde & t erişim kodunu ekleyin: & t erişim kodu + (çevirme tonunu duyduğunuzda) (800) 404-2284.

AT & T erişim kodlarının listesi için, &Amp; t Uluslararası Arama Kılavuzu' na bakın.

Sahibi olduğum bir Intel® Fabric ürünü için nasıl Intel müşteri desteği talebi açtım?

Intel müşteri destek taleplerini açmak için en iyi Yöntemler:

  1. Her sorun için bir durum açın.
  2. Başlık/konu, sorunun hangi konuda görüldüğünü bir Özet yakalamanız gerekir:
    • Ana konuyu açıklayın.
    • Önem düzeyi 1/kritik ise, başlığa [acil] ekleyin.
  3. Açıklama, analizler başlatmak için yeterli ayrıntı sağlamalıdır:
    • Ayrıntılı açıklama ve belirtiler sağlama
      • Sistem yanlış davranırken, hata iletileriyle ve bu şekilde devam eder
      • Yapılan ve bu davranışa en başta yapılan çalışmalar
      • Bu sorundan çıkılmadan önce sistem nasıl bir şekilde davranan
      • Oluşum sıklığı (her zaman?, bir kez mi?, bazı işler? vb.)
      • Destek, Dell *, HPE *, Lenovo *, DDN *, vb. ile ortaklığınızda, bir OEM/satıcı çalışması açık mı? Öyleyse, servis talebini girin.
  4. Şüpheli donanımdan (HW), bağlantılardan vb. Günlükler ve/veya yakalamalar (Gözden geçirme talimatları) sağlayın.
  5. Acilyı belirtin:
    • Önem derecesine/kritikine ilişkin değerlendirinizi açıklayın.
    • İş/proje etkisini dahil edin.
    • Sistemin/sorunun şu andaki durumunu belirtin (üretime geri, kısmen kullanılabilir veya sorun artık yok).