Intel® Bilgi Işlem yapışlarına önyükleme veya güç sorunu yok

Belgeler

Sorun Giderme

000016715

23.10.2019

Çevrimiçi önyükleme Sihirbazı 'nı deneyin.

Önyükleme Sihirbazı olmadan çevrimiçi 'ı kullanmıyorsanız, aşağıdaki el ile sorun giderme adımlarını deneyin.

Manuel sorun giderme adımları

Intel® Compute Stick doğru şekilde başlamadıysa, aşağıdaki sorun giderme adımlarını izleyin.

Ayrıntılar için veya konusunu tıklatın:

Birinci adım: kasadaki güç ıŞıĞıNı kontrol edin ve tablodaki sorun giderme adımlarını deneyin.
Güç LED durumuOlası nedenlerSorun giderme adımları
LED yanıp söndüğüIntel® Compute Stick uyku modunda.Bu, uyku modu için normal LED davranışıdır. Intel Bilgi Işlem çubuğu dosyanızı uyku modundan çıkarmak için güç düğmesine basın.
LED açık (düz renk)Monitör giriş kaynağı yanlış ayarlanmış.Monitörün veya televızyonda birden fazla video girişi varsa, doğru kaynağı seçtiğinizden emin olun. Bu seçim genellikle ekranın uzaktan kumanda aygıtındaki bir GIRIŞ veya kaynak seçeneği üzerinden yapılır.
Video kablosu arızalı.Farklı bir video kablosu deneyin.
Video adaptörü/donanım kilidi veya alıcı engelliyor.
  • Intel Compute Stick, bir AV alıcısından televizyona bağlıysa, bunun yerine doğrudan TV 'ye bağlanmayı deneyin.
  • Video adaptörü/donanım kilidi kullanıyorsanız (HDMı-VGA gibi), tek bir kabloyla düz bağlantı (HDMı-HDMı) için mümkün kılan bir monitöre bağlanmayı deneyin.
  • AV alıcısı kullanılıyorsa, üretici yazılımı güncellemeleri için üreticinize danışın.
TV üretici yazılımı güncel değil.TELEVIZYONDA üretici yazılımı varsa, üretici yazılımı güncellemeleri için TV üreticinizle görüşün.
LED kapalıHatalı güç kaynağı

İlk olarak şu emin olun:

LED ışığı hala kapalı ise:
  • Intel Compute Stick 'i farklı bir AC prizine bağlayın.
  • Intel Compute Stick 'i doğrudan bir AC prizine takmayı deneyin (bir güç şeridi kullanıyorsanız).
  • Başka bir Compute Stick güç adaptörü (varsa) deneyin.
Kusurlu Intel® Compute StickGüç adaptörünün çalıştığını doğrulamanız durumunda, ancak yine de ışık kurmuyorsa, altıncı adıma atlayın: Intel müşteri desteği ile iletişime geçin.
İkinci adım: BIOS ayarları değiştirildiyse, bunları fabrika varsayılan değerlerine tekrar ayarlayın.

BIOS ayarlarının değiştirilmesi, Intel Compute Stick 'in düzgün başlamasını engelleyebilir. Fabrika varsayılanlarını geri yüklemek için:

  1. Güç düğmesine basın ve üç saniye basılı tutun. Daha sonra, 4 saniyelik kapatma geçersiz kılmadan önce bırakın.
  2. Güç düğmesi menüsü görünür.
  3. BIOS kurulumu girmek için F2 tuşuna basın.
  4. Fabrika varsayılanlarını geri yüklemek için F9 tuşuna basın.
  5. BIOS kurulumunu kaydedip çıkmak için F10 tuşuna basın.
Üçüncü adım: önyükleme sorununun aşırı Isıtma nedeniyle olup olmadığını belirleyin.

Intel Bilgi Işlem çubuğu aşırı ısıktığında, önyükleme veya rastgele kapatma olabilir.

Daha fazla Isıtma belirtileri görünürse, aşağıdaki denetim listelerine başvurun:

  • Intel Compute Stick kasağunun havalandırma delikleri engellemez.
  • Intel Compute Stick 'i bir sabit yüzeyde saklayın.
  • Intel Compute Stick 'ı sol veya sağ tarafta dikey olarak ayarlayın (alt havalandırma delikleri için daha iyi hava akımı elde edin).
  • Intel Bilgi Işlem Kılavuzu 'nun çevresinde yeterli hava akışı olduğundan emin olun.
Adım Dört: bilgisayarı başlatırken hataları tanımlayın.

Hata, Intel Compute Stick başlatıldığında görüntülenir: önyüklenebilir bir aygıt algılanmadı.

Sürücünün BIOS üzerinde algılandığını kontrol edin:

  1. BIOS kurulumu girmek için önyükleme sırasında F2 tuşuna basın.
  2. Yapılandırma menüsünde önyükleme sürücüsü sırasınıkontrol edin.
  3. BIOS kurulumundan çıkmak için F10 tuşuna basın.

Önyükleme sürücüsü siparişte önyükleme sürücüsü yoksa, Intel Compute Stick içindeki sürücü başarısız olabilir. BIOS kurtarması gerçekleştirin (5. adım).

Adım beş: BIOS kurtarma deneyin.

BIOS bozulduğunda Intel Compute Stick düzgün başlamaabilir. BIOS 'Tan kurtarma yapmayı deneyin.

Altıncı adım: daha fazla araştırma Için Intel müşteri desteği ile iletişime geçin.

Yukarıda belirtilen tüm adımları denediyseniz Intel® Compute Stick yine de doğru şekilde başlamadıysa, Intel müşteri desteği size yardımcı olabilir.

Bölgenizdeki destek seçeneklerini bulmak için aşağıdaki destek ekibine başvurun öğesini tıklayın. Denediğiniz adımları açıklamak için hazır olun.