Intel® Kutulu Işlemcilerde hiçbir ekran sorun giderme ve önyükleme sorunları bulunmamaktadır

Belgeler

Sorun Giderme

000021605

08.10.2020

NotBu kılavuz yalnızca Intel® Kutulu masaüstü Işlemcilerde kurulan sistem için geçerlidir: Intel® Core™, Pentium® ve Celeron®.

Intel Boxed Desktop Processors

"Önyükleme yok", bilgisayarın beklendiği gibi çalışmadığı anlamına gelir ve ekran anakart üzerinde ışıklar açık veya kapalı olabilir, ekranda video görüntülenmez. "Ekran yok", anakart üzerinde hiçbir ışık (LED) göstermez ya da monitöre video görüntülenmez. Her iki terim de değiştirilebilir ve bilgisayarın başlamadıkları sorunları tanımlamak için kullanılır.

Ekran Içermeyen veya önyükleme sorunu bulunmayan sorunları gidermek için aşağıdaki soruları kullanın. Sorun devam ederse, Intel müşteri desteği 'ne veya satın alma noktanünüzle iletişime geçin. bu yeni bir bağlantı elde edin.

Sisteminizi yeniden başlatarak başlayın. Sistem yeniden başlatılana kadar güç düğmesine birkaç saniye basın. Önyükleme sorunu olduğunda, çoğu anahat açma gücünü kendi kendine sınama (POST) veya bip sesi başlatma. Durum buysa, yorumlamak için anakart el kitabına başvurun.

Seçenek 1: Intel® masaüstü kutulu işlemcileri deneyin: önyükleme/Hayır yok sorun giderme Sihirbazı

Seçenek 2: Önyükleme Sihirbazı olmadan çevrimiçi 'ı kullanmıyorsanız, aşağıdaki el ile sorun giderme adımlarını deneyin.

NotÜrün satır sonekinden "F" harfini içeren Intel® Core™ Işlemciler (çekirdek I7-10700KF veya Core I9-10900F) harici bir video kartı gerektirir. Harici video kartınızın test edilmiş ve düzgün çalıştığından emin olun.

S: sisteminiz yeni mi?

  • Yeni bir sistem yapısı kullanıyorsanız, en az bileşen sayısını kullanarak önyükleme yapın. Örneğin, bir bellek modülü ve işlemci kullanabilirsiniz.
  • Yeni bir işlemciniz varsa, anakarta uyumlu olduğundan emin olun.
  • Anakart üzerinde görünür veya kopuk iğneleri kontrol edin. Fiziksel hasarda, işlemcinin en uygun işlevini etkileyebilir.
  • Ön panel üst bilgi Bağlayıcısı 'nın anakarta sıkıca takılıp takılmadığını kontrol edin.

S: sisteminiz daha önce mi çalışıyor?

  • Yeni bir değişiklik olup olmadığını belirleyin. Genellikle, bir değişiklik yapılırsa, sorunun nedeni o yeni değişiklikten oluşur. Herhangi bir donanım değişikliği varsa, değişiklikleri geri çevirin.
  • Herhangi bir BIOS değişikliği yaptıysanız ve sisteminiz çalışmayı durdurduysanız, anakart satıcısına başvurmanızı öneriyoruz.

S: işlemci anakart ile uyumlu mu?

Kontrol:

  • Yeni işlemcinin anakartınız ile uyumlu olduğundan emin olmak için ıntel® işlemciler ve anakartları uyumluluk aracı . Uyumluluk aracı, yeni işlemcinin belirli bir Masaüstü Anakartı mı yoksa BIOS sürümü mi gerektirdiğini de belirler.
  • Sisteminizde kurulu bellek sürücüleri Anakartı ve işlemci ile uyumlu olacak.

S: LED ışığı kapalı, anakart üzerinde görünmüyor veya güç kaynağına yakın durum dışında mı?

Kontrol:

  • Tüm güç kabloları. Prizlerde ve bilgisayara takılı olduklarından emin olun.
  • Düzgün çalıştığından emin olmak için güç prizi.
  • Bilgisayarının güç anahtarı 'nın açık olduğunu.
  • Güç kaynağı sorunları.

S: açık, anakart üzerinde veya güç kaynağına yakın durum dışında görünen ışık mı? Güç gösteriyor ancak ekran göstermez mi?

Kontrol:

  • Tüm fanlar birbirine bağlıdır ve dönmektedir.
  • Tüm havalandırma engellerin herhangi bir şekilde ele alınmasına sahiptir. İşlemci hız aşırşır, sistem önyükleme yapmaz.
  • Monitör güç kabloları prize takılabileceği ve monitör açık.
  • Video kablosu veya kabloları, monitöre ve bilgisayara düzgün bir şekilde bağlanır.
  • Video giriş seçimi için monitör: VGA, DVı, HDMı veya USB-C.

S: sisteminiz hala önyükleme veya ekran içermiyor mu?

Kontrol: