Intel® Driver & destek asistanı (Intel® DSA) ile ilgili Işlevsellik sorunlarını nasıl gideririm?

Belgeler

Sorun Giderme

000056652

09.12.2020

NotIntel® sürücü & destek asistanı (Intel® DSA), Indirme merkezi'nde mevcut birçok sürücü ve yazılım için yükseltme yapabilir ve bu araç tarafından desteklenmeyen bir Intel ürününe sahip olabilirsiniz. Intel® DSA 'yi kullanmadan önce, ürününüzün Intel® DSA uyumlu olduğundan emin olmak için Bu sayfaya başvurun .

Intel® sürücüsü & destek asistanı olmasının en yaygın nedenleri, donanımınızı bulmuyor

  1. Daha eski bir bileşeniniz var.
  2. Bileşeniniz sona erdirilmiş veya desteklenmiyor.
  3. Intel tarafından üretmamış bir bileşeniniz var.
  4. Bilgisayar üreticisi tarafından önceden yüklenmiş özelleştirilmiş bir grafik sürücünüz var.
  5. Bu bileşen veritabanımızda değil.
NotBu uygulama, Chrome *, Firefox * veya Edge * (sürüm 44.17763/18.17763 veya daha yeni) tarayıcıları kullanılarak Windows * 7, Windows 8, Windows 8,1 ve Windows® 10 üzerinde desteklenir. Intel® Driver & destek asistanı Windows Vista * üzerinde çalışmalıdır, ancak bu IŞLETIM sisteminde herhangi bir doğrulama işlemi yaptık.

Diğer bilgisayar üreticisinin destek web sitelerine bağlantı bulmak için

Bazı bilgisayar üreticileri , özel sürücüler yükler.

Intel® DSA uygulamasıyla ilgili genel kullanıcı sorunlarını görüntüleme

Diğer kullanıcıların benzer sorunları görüp gördesteklemediğini görmek için topluluklar forumuna göz atın.

Intel® Driver & destek asistanı ve Microsoft Edge * tarayıcı ile ilgili sorunları giderme

Intel® Driver & destek yardımcısını Microsoft Edge * üzerinde görüntülemeye çalışan bir hata mesajı alırsanız, aşağıdaki sorun giderme adımlarını deneyin:

  1. Edge * (sürüm 44.17763/18.17763 veya daha yeni) kullandığınızdan emin olun. Edge * sürümünüzü nasıl kontrol ettiğiniz hakkında bilgi edinmek için buraya bakın.
  2. Tarayıcı URL çubuğunda About. yazýn ve ENTER tuşuna basın.
  3. Localhost geri döngüsüne Izin ver 'in seçili olduğundan emin olun.
  4. Seçili olsa bile, bazen CheckBox 'ı yeniden yapmak Intel® Driver & Support Assistant tekrar çalışmasını sağlayacaktır. Geçiş yapmak için:
    1. Localhost geri döngüsüne Izin veronay kutusunu temizleyin.
    2. Kenarı kapatın.
    3. Kenarı yeniden açın.
    4. Localhost geri döngüsüne Izin ver'i kontrol edin.
    5. Kenarı kapatıp tekrar açın.
    6. Intel® Driver & Destek Yardımcısı 'Nı başlatın.

Intel® Driver & destek asistanı ile yükseltme sorunlarını gidermek için iki yöntem

Seçenek 1

  1. Denetim Masası üzerinden Intel® DUU veya Intel® DSA kaldırın.
  2. C:\programdata\ıntel\dsakonumundaki tüm eski günlük dosyalarını silin.
  3. Denetim Masası üzerinden Intel® Computing Improvement Program veya Intel® Ürün İyileştirme Programı kaldırın.
  4. Sistemi yeniden başlatın.
  5. Doğrudan Indirme merkezi 'ne gidin ve Intel® DSA yeni bir sürümünü kurun.

Seçenek 2

  1. Intel® DSA hala yüklememez veya eksik dosyalar hakkında hatalar söz konusu olduğunda, Intel® dsa Unyükleyiciyi kullanır.
  2. Doğrudan Indirme merkezi 'ne gidin ve Intel® DSA yeni bir sürümünü kurun.

Bu, yükseltme sorununu gidermezse, geliştiricilere, hatanın ekran görüntülerini ve son Dsaunınstaller. log (günlük dosyasının yerini Dsaunınstaller. log dosyası ile arayarak ve ardından en yeni tarihli günlüğü geri göndermek için dosya Gezgini 'nde bulabilirsiniz.) Dosyaları Intel toplulukları gönderile bize gönderebilir veya Intel desteği ile iletişime geçin.

İlgili konular
Intel® Driver & destek asistanı SSS
Intel® Driver & destek asistanı (Intel® DSA) hata Iletilerini nasıl giderebilirim?
Bu Intel® sürücüsüne baktım & destek asistanı (Intel® DSA) sorun giderme soruları hakkında bilgi aldım ve sorunla karşılaşıyorum. Bir sonraki adımım nedir?