Ana İçeriğe Atlayın
Intel logosu - Ana sayfaya dönün

Giriş

Kullanıcı adınız eksik
Parolanız eksik

Giriş yaparak Hizmet Koşulları'nı kabul etmiş olursunuz.

Intel kullanıcı adı veya parola?

Sık Sorulan Sorular

Intel için mi çalışıyorsunuz? Buradan giriş yapın.

Intel hesabınız yok mu? Buradan kaydolun tıklayın.

Araçlarım

Bölgenizi Seçin

Asia Pacific

  • Asia Pacific (English)
  • Australia (English)
  • India (English)
  • Indonesia (Bahasa Indonesia)
  • Japan (日本語)
  • Korea (한국어)
  • Mainland China (简体中文)
  • Taiwan (繁體中文)
  • Thailand (ไทย)
  • Vietnam (Tiếng Việt)

Europe

  • France (Français)
  • Germany (Deutsch)
  • Ireland (English)
  • Italy (Italiano)
  • Poland (Polski)
  • Russia (Русский)
  • Spain (Español)
  • Turkey (Türkçe)
  • United Kingdom (English)

Latin America

  • Argentina (Español)
  • Brazil (Português)
  • Chile (Español)
  • Colombia (Español)
  • Latin America (Español)
  • Mexico (Español)
  • Peru (Español)

Middle East/Africa

  • Israel (עברית)

North America

  • United States (English)
  • Canada (English)
  • Canada (Français)

En İyi Sonuçlar

Giriş yaparak kısıtlanmış içeriklere erişin

Intel.com Aramasını Kullanma

Intel.com sitesinin genelinde çeşitli şekillerde kolayca arama yapabilirsiniz.

  • Marka: Core i9
  • Belge Numarası: 123456
  • Kod Adı: Kaby Lake
  • Özel Operatörler: “Ice Lake”, Ice AND Lake, Ice OR Lake, Ice*

Hızlı Bağlantılar

En popüler aramaların sonuçlarını görmek için aşağıdaki hızlı bağlantıları da deneyebilirsiniz.

  • İndirme Merkezi
  • Ürün Teknik Özellikleri
  • Ürünler
  • Destek

En Son Aramalar

Giriş yaparak kısıtlanmış içeriklere erişin
  1. Ürünler İçin Destek
    • Ürünler İçin Destek
  2. Intel® Girişle İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Kullandığınız tarayıcı sürümü bu site için önerilmiyor.
Lütfen aşağıdaki bağlantılardan birine tıklayarak tarayıcınızı en son sürüme yükseltin.

  • Safari
  • Chrome
  • Edge
  • Firefox

Destek

Intel® Girişle İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Hesabınıza girmek için ihtiyacınız olan yanıtları bulun. Sorun yaşamaya devam ediyorsanız, aşağıda Destek ekibiyle iletişime geçin.

Kullanıcı adı veya parolamı nasıl kurtarabilirim?


Parolamı unuttum
Kullanıcı adımı unuttum

Dikkat

Kullanıcı adınızı ve parolanızı bilmiyorsanız önce kullanıcı adımı kurtar, ardından parolamı kurtar sayfalarını kullanın.

Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız:

  • Bekleyin. E-postaların ulaşması 20 dakikaya kadar sürebilir.
  • İstenmeyen veya gereksiz e-posta klasörlerinizi kontrol edin.
  • Birden fazla e-posta adresiniz varsa doğru hesabı kontrol ettiğinizden emin olun

Hesabımın kilidini nasıl açarım?

Intel hesapları 10 başarısız denemenin ardından kilitlenir. 10 dakika bekleyin ve tekrar deneyin.

Hala giriş yapamıyorsanız Parolanızı sıfırlayın

Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız, İstenmeyen veya Önemsiz Posta klasörlerinizi kontrol edin.

Geçerli bir parola nasıl oluşturabilirim?

Kullanım:

Sekiz (8) - on beş (15) karakter

En az bir alfabetik karakter (a-z; A-Z)

En az bir sayısal karakter (0-9)

En az bir özel karakter (aşağıdaki tüm karakterler tablosuna bakın)

Aşağıdakileri kullanmayın:

Türkçe olmayan karakterler (ör. µ β Ϊ é)

Kullanıcı adınız

Üç veya daha fazla tekrar eden karakter (ör. "1111", "aaa")

Hesap için kaydedilmiş herhangi bir e-posta adresi

Önceki bir parola

Önde veya sonda boşluk

Parolada İzin Verilen Özel Karakterler

sign-in-faq-special-char-grid.png

Geçerli bir kullanıcı adı nasıl oluşturabilirim?

Kullanıcı adları, büyük küçük harf duyarlıdır ve harfler, sayılar ve aşağıdaki özel karakterleri içerebilir:

nokta (.)

alt çizgi (_)

tire (-)

kuyruklu a sembolü (@)

Mevcut bir kullanıcı adını güncellediyseniz, değişikliğin uygulanması için bir-iki dakika bekledikten sonra tekrar giriş yapın.


Not: Kullanıcı adınız olarak bir e-posta adresini kullanabilirsiniz. Buna rağmen e-posta adresiniz değişirse kullanıcı adınız, Intel hesabınıza giriş yapıp güncellemediğiniz sürece bu değişiklikten etkilenmez.

Neden sürekli "Girdiğiniz kullanıcı adı veya parola geçersiz" mesajını alıyorum?

Klavyenizin Caps Lock ve Num Lock tuşlarının kapalı olduğundan emin olun ve e-posta adresiniz ile parolanızı tekrar girin.

Kullanıcı adı ve parolanızın doğru olmadığını düşünüyorsanız

Parolamı unuttum
Kullanıcı adımı unuttum

Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız, İstenmeyen veya Önemsiz Posta klasörlerinizi kontrol edin.

"Parolamı unuttum" ve "kullanıcı adımı unuttum" adımlarını denediyseniz ve yine de hata mesajı alıyorsanız önceden kullandığınız e-posta adresiyle yeniden kaydolun.

Parolamı nasıl değiştirebilirim?

Parolamı değiştir

E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın

E-posta adresimi veya diğer hesap bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın

Intel hesabınıza giriş yapamazsanız aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

Bir hata mesajı alırsam ne yapabilirim?

Şu deneyimlere göre...

Önerilen eylem

parola sıfırlamayla ilgili çeşitli sorunlar veya sürekli şu hata mesajının gösterilmesi:

"Parolanız şu anda sıfırlanamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin."

Parolayı Sıfırla

giriş yapmaya çalışırken garanti veya topluluk sitesi gibi beklenmedik web sayfası açılır pencereleri

Intel programınıza tekrar kaydolmanız gerekebilir.

Tekrar kaydolduktan sonra hesabınız tekrar etkinleştirilir.

parolanızı sıfırlamanıza rağmen

"Bilgileriniz bulunamadı. Lütfen yeniden deneyin veya daha fazla yardım almak için Bize Ulaşın"

1. Adım: E-posta adresiniz yerine kullanıcı adınızı girin. Kullanıcı adınızı hatırlamıyorsanız kullanıcı adınızı kurtarın.

2. Adım: Sonra parolanızı sıfırlayın

Bu işe yaramazsa aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

şu mesajla birlikte boş bir sayfa görüntüleniyorsa:

"E-posta doğrulama süresi doldu"

  1. Intel giriş sayfasına gidin
  2. Alternatif giriş öğesine tıklayın, bir Giriş ekranı görüntülenecektir.
  3. Oturum açma bilgilerinizi girin.
  4. Giriş yap öğesine tıkladıktan sonra
  5. 5-10 dakika içinde posta kutunuza bir e-posta doğrulama isteği gönderilecektir.
  6. Lütfen e-posta doğrulamasını tamamlayın.

burada bulunmayan bir mesajla karşılaştığınızda

Kanal veya satış temsilcinizle iletişime geçerek yardım alın. Bu sorun, süresi dolmuş yetkilendirmelerden kaynaklanıyor olabilir. (Lütfen önce bu temsilcilere ulaşın.)

Aksi takdirde aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

Intel hesabıma giriş yapmak için hangi tarayıcı kullanmalıyım?

Tüm özelliklerin çalıştığından emin olmak için şu tarayıcıların en son sürümünü kullanın: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.

Tarayıcınızda çerezlere izin verin ve tarayıcınızın önbelleğini temizleyin. Talimatlar için tarayıcınızın yardım bölümüne bakın.

Geçerli bir kullanıcı adı nasıl oluşturabilirim?

Kullanıcı adları, büyük küçük harf duyarlıdır ve harfler, sayılar ve aşağıdaki özel karakterleri içerebilir:

nokta (.)

alt çizgi (_)

tire (-)

kuyruklu a sembolü (@)

Mevcut bir kullanıcı adını güncellediyseniz, değişikliğin uygulanması için bir-iki dakika bekledikten sonra tekrar giriş yapın.


Not: Kullanıcı adınız olarak bir e-posta adresini kullanabilirsiniz. Buna rağmen e-posta adresiniz değişirse kullanıcı adınız, Intel hesabınıza giriş yapıp güncellemediğiniz sürece bu değişiklikten etkilenmez.

Neden sürekli "Girdiğiniz kullanıcı adı veya parola geçersiz" mesajını alıyorum?

Klavyenizin Caps Lock ve Num Lock tuşlarının kapalı olduğundan emin olun ve e-posta adresiniz ile parolanızı tekrar girin.

Kullanıcı adı ve parolanızın doğru olmadığını düşünüyorsanız

Parolamı unuttum
Kullanıcı adımı unuttum

Intel'den beklediğiniz e-postaları almıyorsanız, İstenmeyen veya Önemsiz Posta klasörlerinizi kontrol edin.

"Parolamı unuttum" ve "kullanıcı adımı unuttum" adımlarını denediyseniz ve yine de hata mesajı alıyorsanız önceden kullandığınız e-posta adresiyle yeniden kaydolun.

Parolamı nasıl değiştirebilirim?

Parolamı değiştir

E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın

E-posta adresimi veya diğer hesap bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

E-posta adresinizi veya başka bir bilgiyi güncellemek için lütfen hesabınıza giriş yapın

Intel hesabınıza giriş yapamazsanız aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

Bir hata mesajı alırsam ne yapabilirim?

Şu deneyimlere göre...

Önerilen eylem

parola sıfırlamayla ilgili çeşitli sorunlar veya sürekli şu hata mesajının gösterilmesi:

"Parolanız şu anda sıfırlanamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin."

Parolayı Sıfırla

giriş yapmaya çalışırken garanti veya topluluk sitesi gibi beklenmedik web sayfası açılır pencereleri

Intel programınıza tekrar kaydolmanız gerekebilir.

Tekrar kaydolduktan sonra hesabınız tekrar etkinleştirilir.

parolanızı sıfırlamanıza rağmen

"Bilgileriniz bulunamadı. Lütfen yeniden deneyin veya daha fazla yardım almak için Bize Ulaşın"

1. Adım: E-posta adresiniz yerine kullanıcı adınızı girin. Kullanıcı adınızı hatırlamıyorsanız kullanıcı adınızı kurtarın.

2. Adım: Sonra parolanızı sıfırlayın

Bu işe yaramazsa aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

şu mesajla birlikte boş bir sayfa görüntüleniyorsa:

"E-posta doğrulama süresi doldu"

  1. Intel giriş sayfasına gidin
  2. Alternatif giriş öğesine tıklayın, bir Giriş ekranı görüntülenecektir.
  3. Oturum açma bilgilerinizi girin.
  4. Giriş yap öğesine tıkladıktan sonra
  5. 5-10 dakika içinde posta kutunuza bir e-posta doğrulama isteği gönderilecektir.
  6. Lütfen e-posta doğrulamasını tamamlayın.

burada bulunmayan bir mesajla karşılaştığınızda

Kanal veya satış temsilcinizle iletişime geçerek yardım alın. Bu sorun, süresi dolmuş yetkilendirmelerden kaynaklanıyor olabilir. (Lütfen önce bu temsilcilere ulaşın.)

Aksi takdirde aşağıdaki bilgileri kullanarak bize ulaşın.

Intel hesabıma giriş yapmak için hangi tarayıcı kullanmalıyım?

Tüm özelliklerin çalıştığından emin olmak için şu tarayıcıların en son sürümünü kullanın: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.

Tarayıcınızda çerezlere izin verin ve tarayıcınızın önbelleğini temizleyin. Talimatlar için tarayıcınızın yardım bölümüne bakın.

Intel'e Ulaşın

Destek talep edin
resim 1

Bizimle her zaman iletişime geçebilirsiniz, yanıt süremiz 1 iş günüdür.

Talebi gönder

Sohbet
sohbet simgesi

Sohbet, normal çalışma saatlerinde kullanılabilir.

Şimdi sohbet et

Telefon
telefon simgesi

Temsilcilere normal çalışma saatlerinde ulaşılabilir

Telefon Dizinini Görüntüle

Daha fazlasını göster Daha az göster

Daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var?

Desteğe ulaşın

Alt text to be used for img

Geri Bildirimde Bulunun

Bu bilgileri yararlı buldunuz mu?

Kalan karakter: 500

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Ancak yanıt veremiyor veya ürün desteği sağlayamıyoruz. Lütfen iletişim bilgileri girmeyin. Yanıt almanız gerekiyorsa, destek ekibine ulaşın.

Teşekkürler

  • Şirket Bilgileri
  • Taahhüdümüz
  • Çeşitlilik ve Kapsayıcılık
  • Topluluklar
  • Yatırımcı İlişkileri
  • Bize Ulaşın
  • Basın Odası
  • Kariyer
  • © Intel Corporation
  • Kullanım Koşulları
  • *Ticari Markalar
  • Çerezler
  • Gizlilik
  • Tedarik Zinciri Şeffaflığı
  • Site Haritası

Intel teknolojileri; etkinleştirilmiş donanım, yazılım ya da hizmet aktivasyonu gerektirebilir. // Hiçbir ürün veya bileşen mutlak güvenlik sağlayamaz. // Maliyet ve sonuçlar farklılık gösterebilir. // Performans kullanıma, yapılandırmaya ve diğer faktörlere göre değişir. Yasal Bildirimler ve Sorumluluk Reddi belgelerinin tamamını inceleyin. // Intel, insan haklarına saygı gösterme ve insan haklarının kötüye kullanımından kaçınma taahhüdünde bulunur. Intel'in Küresel İnsan Hakları İlkelerine bakın. Intel ürün ve yazılımlarının, yalnızca uluslararası olarak tanınmış insan haklarını ihlal etmeyecek veya bu hakların ihlaline katkı sağlamayacak şekilde kullanılması amaçlanmıştır.

Intel Dipnot Logosu